inbellen bij superweb lukt niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:24
Ik heb een 50 uurs abbonement bij superweb, maar het inbellen gaat de laatste tijd zwaar kl*te!!! Soms zit ik wel 15 minuten lang te proberen voordat ik verbinding krijg. Zijn er meer mensen met deze problemen?
En weet iemand nog een beter alternatief voor internetten met een modem voor een vaste prijs per maand?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
www.quickonline.nl

Alleen niet echt aan te raden :r

Verwijderd

ik heb zins september superweb het inbellen was geen probleem maar zins kort geeft het
wel problemen soms een half uur bezig en als je er op zit wordt je er weer af gegooit:(:(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 20:57 schreef T het volgende:
www.quickonline.nl

Alleen niet echt aan te raden :r[/quote]Quickonline werkt (nog) goed hoor!!! Verder (nog) geen gezeik (gehad) over te veel uren internet ;-)))

Verwijderd

ik heb ook wat problemen met superweb, met inbellen niet echt zo maar met ophalen en verzenden van mail

Verwijderd

6 November, 2000

Door een storing aan onze mailserver kunt u problemen krijgen bij het ophalen van uw email. We werken eraan dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

-----------

dus dat mailen niet werkt klopt wel :)
btw, ik bel met isdn tot nu toe elke keer met 1 poging in... ik heb er al zo'n 35 keer op ingebeld deze maand.

ik heb wel van sommigen gehoord dat ze gewoon niet verder komen dan 'dailing' en nooit bij de verificatieserver aankomen.. dus die maken nog GEEN gebruik van superweb

Verwijderd

Madcat thanks. hopelijk wordt het wel snel opgelosd is best vervelend

Verwijderd

Quickonline is prima mits je niet meer dan ongeveer 4 uur per dag internet. Echt heel moeilijk zijn ze volgens mij niet, als je de ene keer 5 uur per dag internet en de andere keer 3, dan is dat geen probleem bij ze, als je maar niet op een asociaal aantal uren komt waardoor je anderen 'wegdrukt', dan is QOL gewoon prima voor de meeste mensen.
Pagina: 1