Toon posts:

[XP] internetexplorer sluit bij typen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn systeem : Pentium 4 - 2,5 Ghz - 256 Mb RAM - windows XP home edition
mijn probleem nu : als ik een website open waarin ik dan iets typ, bijvoorbeeld hotmail om in te loggen of google om in het zoekveld iets te typen - dan sluit IE ineens en kom ik op mijn bureaublad terecht
dus gewoon surfen gaat, maar vanals ik iets wil typen in een veld (hotmail-google,...) dan wordt IE ineens afgesloten ?

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:11

Tubby

or not to be

Had ik een paar maanden geleden ook. Was iets met Kazaa geloof ik. Heb Kazaa eraf gehaald, ad-aware gedraaid en kazaalite geinstalleerd, toen liep alles weer perfect.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Ik heb dit probleem bij de PC van mn vader, daar ligt het aan de virusscanner, wanneer ik die afsluit en opstart kan ik wel in een uitvoer of IE venster iets typen... Succes :)

Verwijderd

Had ik ook... Volgens mij zit er een bug ofzo in IE6 die standaard met WinXP wordt meegeleverd. Nadat ik SP1 gedownload had werkte alles weer perfect... Heb je SP1 al gedownload? Zo niet, dan raad ik je aan dit even te doen @ http://windowsupdate.microsoft.com

Verwijderd

Adaware al eens gedraaid? Sneltoetsen veranderd? Instellingen eens naar standaard zetten? En ^^^.
Owja, hoe lang speelt het probleem al en wat heb je daarvoor gedaan?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 16:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 16:44:
Had ik ook... Volgens mij zit er een bug ofzo in IE6 die standaard met WinXP wordt meegeleverd. Nadat ik SP1 gedownload had werkte alles weer perfect... Heb je SP1 al gedownload? Zo niet, dan raad ik je aan dit even te doen @ http://windowsupdate.microsoft.com
wat is SP1?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 16:11:
Ik heb dit probleem bij de PC van mn vader, daar ligt het aan de virusscanner, wanneer ik die afsluit en opstart kan ik wel in een uitvoer of IE venster iets typen... Succes :)
welke virusscanner heeft je pap op zijn pc staan?

Verwijderd

SP1 = Service Pack 1 = Een collectie Bug Fixes in 1 pakket...

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
SP staat voor Service Pack, een toevoeging met bugfixes. :)

* hereweare67893 was te langzaam :P

[ Voor 7% gewijzigd door hereweare67893 op 30-11-2002 17:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tubby schreef op 30 november 2002 @ 16:06:
Had ik een paar maanden geleden ook. Was iets met Kazaa geloof ik. Heb Kazaa eraf gehaald, ad-aware gedraaid en kazaalite geinstalleerd, toen liep alles weer perfect.
bedankt , op deze manier is het bij mij ook gelukt!
ik dank ook iedereen voor de reacties!
sorry dat ik zo laat reageer, ik was niet thuis
I LOVE YOU, guys!
Pagina: 1