Toon posts:

hoeveel???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoeveel denkt iedereeen dat we totaal gaan flushen met sinterklaas en kerst

sinterklaas denk 8 miljoen totaal DPC :P:P:P
kerst denk ik 5 miljoen totaal DPC

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik denk niks meer, ik ben helemaal van slag omdat we geen stats hebben gehad van de afgelopen 4 dagen :(

Ik kan er niet meer tegen!! :'(

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 20:49 schreef Goingin het volgende:
Ik denk niks meer, ik ben helemaal van slag omdat we geen stats hebben gehad van de afgelopen 4 dagen :(

Ik kan er niet meer tegen!! :'([/quote]ben ik ff blij dat ik op een prox flush :D:D:D

Verwijderd

We flushen allemaal op een proxy, eentje van Distributed.net namelijk, maar die geven op dit moment gewoon geen stats :(

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 21:00 schreef _QW_ het volgende:
We flushen allemaal op een proxy, eentje van Distributed.net namelijk, maar die geven op dit moment gewoon geen stats :([/quote]DUHHHHHHHH :D:D:D:D

Verwijderd

Als mijn grote voor grazer :Y) blijft sparen doet ons team :o 1M+ (8>

Verwijderd

Ik denkt 4.8miljoen
maar op nieuwjaarsdag moeten eigelijk de stats doordraaien;)

Verwijderd

Oke ik als optimist denkt 10 miljoen :P:P:P

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Raver: en jij denkt dat de proxy van d.net evenveel telt als jouw proxy?

Ik flush liever direkt naar D.net

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 13:11 schreef Goingin het volgende:

Ik flush liever direkt naar D.net[/quote]de zal misschien door mijn pprox die doorflusht naar de prox van bc en dan naar dnet net zo'n 2 a 3% afgaan

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 13:11 schreef Goingin het volgende:

Ik flush liever direkt naar D.net[/quote]Hmmz, als jij op mijn proxy flushed verlies je op die connectie niks, mijn proxy flushed zelf alles 4x naar de DNet proxies, de enige manier waarop jij wu's kwijtraakt is dus Randoms.... IMHO }:O

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 15:31 schreef DSmarty het volgende:
Hmmz, als jij op mijn proxy flushed verlies je op die connectie niks, mijn proxy flushed zelf alles 4x naar de DNet proxies, de enige manier waarop jij wu's kwijtraakt is dus Randoms.... IMHO }:O[/quote]ik zeg misschioen weet het niet zeker maar randoms zeker niet maar aangezien ik op proxy van bc flush weet ikn niet hhoeveel er van mij bij Dnet aan komen
Pagina: 1