Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voeding] ATX250watt aopen zwak?? Geluiden....

Pagina: 1
Acties:

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
Ik zit hier met volgende systeem:

DVD speler
CDRW
geforce4MX440
netwerkkaart
extra geluidskaart
floppendrive
casefan 80x80
processorfan 92x29
WD 80gig 7200 HD
1800+ AMD tbred

ALs ik nu, ook op deze pagina, met de muis scroll over het beeld, dan begint voeding te piepen. Je hoort er rare geluiden uitkomen. Alles is wel stabiel verder; ik kan burnk7 draaien en CS op 1280x1024....

Ik begrijp er niets van... Is misschien 250 watt te weinig en ben ik hem aan het overbelasten??

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

250 kan je idd wat weinig noemen voor een Athlon en een GF4
tenminste, dat denk ik :)

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
weet je zeker dat het uit de voeding komt? Ik heb wel eens een topic gelezen over iemand die een GF2 had (volgens mij) en die piepte ook een beetje als hij een film oid keek, en de pc van mn ma (ook met een gf2) piept ook als je bijv met Ulead Gif Animator een film edit.

En btw, die casefan, zit die op de voeding of op het mobo?
het kan dus ook aan je videokaart liggen :) en 250w is idd wel wat weinig voor een athlon 1800 en een gf4 :)

[ Voor 15% gewijzigd door JER00N op 30-11-2002 13:53 ]

Verwijderd

250 is ipp te zwak dus ik zou het daarin zoeken. Echter zoals je zegt het draait wel stabiel, dus je kan wachten tot ie eruit knalt

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
hij draait prima verder. Het is met scrollen van pagina's enz enz. Het komt echt uit de voeding, kan ik goed horen. Voeding is beetje gemod te zien op m'n site: http://casemodstil.mine.nu daar zie je m'n PC. Hij is wel veranderd nieuw mobo enz enz. maar die fans zijn [nog] hetzelfde. Ik zit te wachten op bestelling van 120mm en 80mm en 92mm papsten..... :d

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)