fetch + flush > update

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Topicstarter
iedereen weet dit behalve ik?

ik was even wat aan 't flushen en bedacht mij dat ik ook wat nieuwe blockjes nodig had, dus ging ik fetchen tegelijk...
en kwam ik er achter dat dat veel sneller gaat dan -update

dus wat doen we in het vervolg....

dank U voor Uw aandacht...

Join TeamBVD!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

tsjaa,

tis iig fijn dat je het eerlijk bekent....

maarre, wat is -update??

;)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Topicstarter
Andy,
vriend...
U kunt zien aan het hoofdlettergebruik bij "U" en "Uw" dat dit bericht inderdaad voor U, AlmachtigeMegaFlusher© was bedoeld :)

Join TeamBVD!

Verwijderd

hmm zeker weten?.. want als ik dat doe dan fetch hij pas nadat hij geflushed heeft.. dus totaal even snel als de -update..
maar dan nog.... boeit mij niet zo.. keb superweb en dus het updaten gebeurt overdag een keer. :)

• blimmel
  • Niet online

blimmel

Topicstarter
ik fetch/flush via de NepKoe©...
dat komt overeen met -flush en -fetch intikken op de dosprompt

Join TeamBVD!

• Andy

Andy

rm -r

eeehm,

welke opdrachten ik ook gebruik; dit schiet sowieso niet op.....

[Apr 25 09:06:15 UTC] Connected to dpc.linuxers.nl:2064...
[Apr 25 09:06:15 UTC] The perproxy says: "DPC Proxy voor de MegaFlush op 5
Mei! Mooooooooh!"
[Apr 25 09:09:09 UTC] Retrieved RC5 work unit 1610 of 1610 (100.00% transfe ...
[Apr 25 09:26:16 UTC] Sent RC5 packet 269 of 3986 (6.74% transferred)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Misschien op zoek naar een snellere proxy? Ik hoord trouwens vanmorgen dat die van wildhagen nu weer wat sneller was ivm reboot en opgesplitste buffers, maar weet niet hoeveel het scheelt.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:07

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

uhm, ik heb er een nieuw topic aan gespendeerd en zou graag wat antwoorden horen/config's krijgen om op me werk wat pc's eventueel te infecteren!

ik ben nl. nog niet helemaal zeker of het mag :(

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Gregoor: 100%, eerst kroop ie, nou racet ie :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Andy

Andy

rm -r

Volgens mij lag het aan mijn ISP want voorheen waren Ricks proxy en die van die dingesvogel voor mij het snelste maar de laatste dagen zijn ze beide errug traag. Heb dus Energy en Smartie vandaag geprobeerd en dat ging ook wel goed. Aangezien ik geen voorkeur wil doen vermoeden heb ik overal wat neergedonderd....

Pagina: 1