• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

Topicstarter
Hallo... Ik ben hier heeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer geweest en ik schrik me te pletter van de artikelen waarop 100 - 200 replys zijn gegeven... Nu mijn vraag... Kan iemand me in het kort updaten over wat er allemaal staat zodat ik me niet blauw betaal aan telefoontrekeningen en zo? (dan kan ik ook weer eens een reactie schrijven enzo :)

Sjongejonge

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Umm.. downloaden en off-line browsen?

De enige samenvatting die accuraat is:

Voor elke topic geldt dat iemand een stelling heeft geponeerd en dat veel mensen hebben gereageerd.
Beetje lullig, maar waar. Veel van de wetenschappelijke onderwerpen zijn te gedetailleerd om samen te vatten, en wat de levensbeschouwende topics betreft: lees ze - ze zijn de moeite waard :)

Bloed, zweet & koffie

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Als je IE5 gebruikt: het icoontje links van het adres naar je bureaublad slepen. Rechtermuisknop, offline beschikbaar maken. Vervolgens kun je instellen tot hoeveel nieveaus de links uitgediept moeten. Stel dat in op 1 en je hoort alles binnen te krijgen. Als IE klaar is met synchroniseren je verbinding verbreken.

ieeeepppppp :P

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

sorry, maar hier valt weinig over te zeggen. De onderwerpen hier gaan nu eenmaal lang door, en ik kan mensen moeilijk verbieden om te posten.

Ik kan het wel wat makkelijker voor je maken door willekeurig threads te sluiten. Te beginnen bij deze :)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Dit topic is gesloten.