Verwijderd schreef op 01 December 2002 @ 19:57:
het spel is van davilex..........zegt voor mij genoeg (NOFI)
<font color="red" size="1"><b>Modbreak:</b></font><font color="red"><hr color="red" align="left" width="100%">Als je je mening niet kan onderbouwen hoef je het ook niet te posten.
En dat NOFI doet me helemaal niks :|</font><hr color="red" align="left" width=100%">
Slechte graphics , verrote manier van omgaan met windows register(zoals het er niet meer uitkrijgen en dus moeten formateren door fouten die het veroorzaakt) , het verrotten van je directx versie (wederom lagere directx versie blijft erop staan wat je ook probeert.).Daarbij gaat de originaliteit er nu wel zo beetje vanaf.Bijvoorbeeld die tientallen straat racers(overdreven , en er gaan zeer waarschijnlijk weer mensen naar doen omdat ik overdrijf) en andere spellen van deze aard.
daar ging het topic helemaal niet om in eerste plaats en besloot daarom om er na 1 zin mee op te houden maar aangezien mensen er een beetje over door wilden leuteren dan maar zo.
offtopic:
zowieso dacht ik dat de meeste mensen hier wel bekend waren met de davilex spellen en de andere spellen waarmee men ze kan vergelijken en dacht daarom dat uitleg niet nodig was
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 01-12-2002 21:28
]