Is CS nog te koop en op welke cd?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik wil dus online CounterStrike gaan spelen en heb dus de cd-rom er van nodig.

Het laatste spel dat ik in de winkel gekocht heb was UT, toen het nog niet zo oud was, en de laatste spellen die ik kreeg zaten bij mijn GF256. Ook een tijdje terug dus.

Is counterstrike soms de multiplayeruitvoering van Half-Life? ik heb dat spel ooit eens gespeeld, en er was laatst een documontaire op tv over spelverslaving(?) en daar schoten ze met hele andere wapens dan ik mij van Half-Life kan herinneren.

Nou ja, wat ik weten is: Op welke cd staat de basis van CounterStrike (add-ons zijn wel te downloaden) en waar zou het nog te koop zijn, en op hoe duur moet ik rekenen?

Als jullie winkels gaan noemen: plaatsen in de buurt bij mij zijn Bunschoten (woon ik, is wel een gameswinkel, maar die is pas vorig jaar geopend), Baarn (rij ik dagelijks door), Hilversum (zit ik op school), Amersfoort en Nijkerk (+/- 10km de verkeerde kant op)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 09:45
Je kan ze nog gewoon kopen, zag hem vorige week nog liggen in de winkel.
De cd hete "Half-life Generation" het zijn wel 4 cd's maar dan heb je ze wel allemaal.
Koste was dacht ik rond €30,- maar dat weet ik niet meer zeker, winkel weet ik ook niet meer, maar je kan ze dachthet wel in de grotere cd en speelgoed zaken krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Resistor schreef op 30 november 2002 @ 11:49:

Is counterstrike soms de multiplayeruitvoering van Half-Life? ik heb dat spel ooit eens gespeeld, en er was laatst een documontaire op tv over spelverslaving(?) en daar schoten ze met hele andere wapens dan ik mij van Half-Life kan herinneren.
Ik denk eerder dat dat een skinpack voor de wapens geweest is. En CS kan je gratis downloaden, maar je hebt er wel HL voor nodig. Die is nog wel te koop in de winkel. Kijk eens bij dimensionplus.nl of bij Bart Smit of de Intertoys

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Counter-Strike is een modificatie op Half-Life en is gratis.
als je de originele Half-Life hebt, heb je 2 files nodig om CS te kunnen spelen:

http://files.strikerz.net/hl1110.exe
http://files.strikerz.net/csv15full.exe (fast nl mirrors :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Mooi, klok en klepel (enz.)

Dan rij ik maandag eens langs de Bart Smit in Baarn.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die kost 13 euro (halflife).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja in de winkel natuurlijl. Zie www.kieskeurig.nl voor de goedkoopste.
En welke CD? Die waar Counterstrike op staat afgedrukt :+ :+

En de add-ons d/l :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.