Toon posts:

[GEZOCHT] Grafisch / Flash ontwerper M/V (16 - 19 jr)

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor X zijn wij op korte termijn op zoek naar goede Internet / Flash ontwerpers.
Hiervoor zoeken we géén professionals (al in dienst van andere bedrijven) maar goede amateurs (die werken als professionals).

Adiso is een webdesign bureau uit Zuid-Holland en werkt vooral op de regionale markt. Door toename van het aantal klanten zijn wij genoodzaakt om op zoek te gaan naar nieuwe krachten. Adiso wordt door Gabriël (18 jr.) geleid en zoekt daarom ook ontwerpers van deze zelfde generatie en ca. leeftijd. Adiso is dus GEEN groot bedrijf maar een kleine onderneming. Verwacht geen reuze bedragen, maar wel genoeg om ruim 2 maanden leuke weekenden van te hebben!
De mogelijkheid om uit eindelijk behalve grafisch werk ook verdere dingen binnen Adiso te gaan doen is zeker mogelijk!

Wat bieden we:
- Alle vrijheid (op de deadlines na)
- Nette (witte) betaling
- Mogelijkheid om later vaste opdrachtnemer te worden van Adiso

Wat zoeken we:
- Man / Vrouw | 16 – 19 jaar
- Wenselijk, maar zeker niet verplicht: Grafische opleiding
- Zeer precies betreffende deadlines (Belangrijkste eigenschap)
- Afwisselende ontwerpen

Indien je in aanmerking wilt komen om te komen in onze (in opzet zijnde) pool van opdrachtnemers, stuur dan een mail naar x@x.nl met de volgende gegevens:

- Naam
- Leeftijd
- Opleiding (of werk, indien geen)
- Ervaring (Flash, Adobe, PSP, etc)
- Adres & Telefoonnummer
- Evt. Portfolio of eerder gemaakt werk

Alvast bedankt en hopelijk tot ziens!

Gabriël.

[ Voor 1% gewijzigd door Pelle op 30-11-2002 13:13 . Reden: spam linkjes verwijderd ]

Verwijderd

uhmz.. ziet dit er uit als een vacaturebank? /me ziet een slotje aankomen oid..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 11:29 ]

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

nette post :D maar niet gewenst volgens mij :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry.... iemand anders toevallig die weet waar ik dit zou kunnen laten?

Verwijderd

goeie vacature!
ben benieuwd wanneer ik er eentje tegenkom met een maximum leeftijd van 12 jaar waarin en academische opleiding en een ruim aantal jaren ervaring gevraagd wordt :)
weet je gelijk waarom internet naar ongekende dieptes afglijdt; enkel welwillende amateurs die er werken voor een appel en een ei dan wel de nieuwste cd van k3

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 11:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 11:33:
Sorry.... iemand anders toevallig die weet waar ik dit zou kunnen laten?
op www.monsterboard.nl ?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 11:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 11:34:
goeie vacature!
ben benieuwd wanneer ik er eentje tegenkom met een maximum leeftijd van 12 jaar waarin en academische opleiding en een ruim aantal jaren ervaring gevraagd wordt :)
Tja, als 18 jarige heb je niet zoveel overmacht bij volwassene :)

En mijn eenmanszaak heeft nu eenmaal ook geen centen voor een dure meneer of mevrouw :)

Verwijderd

[...]
Tja, als 18 jarige heb je niet zoveel overmacht bij volwassene :)
En mijn eenmanszaak heeft nu eenmaal ook geen centen voor een dure meneer of mevrouw :)
yep en dan neem je gebeugelde kindertjes aan en vervolgens reken je ook een onvolwassen niet-professioneel tarief?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Zie FAQ :)

Als je mensen zoekt zijn daar andere sites voor.. of benader mensen concreet waar je interesse in hebt.. maar als we dit toe gaan staan wordt GoT een grote plek voor headhunters...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.