Te gortig

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14171&mode=thread&ParentID=209261&niv=-1

Sorry, maar volgens mij denkt die picobyte dat ik hem op 0 heb gezet en heeft ie wat vriendjes gemailed, ik kan me gewoon niet voorstellen dat een weldenkend iemand eerst zijn posting leest en denkt "Goh wat een inzicht" en vervolgens mijn antwoord leest en denkt "Typische troll".

Misschien had ik niet moeten reageren maar ik heb altijd wel in de gaten wat normaal gesproken een score is voor een post, en dit klopt echt niet.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Jij staat nu iig op 2, dus dat probleem is al opgelost. Maar wat je zei tegen Picobyte klopte niet, hij heeft beginscore 1 en is daarna naar 0 en zelfs -1 gemod. Toen weer terug. Totaal is hij nu 12x gemod en heeft hij score 1.4 (da's nou jammer).
Dat kun je zien door op de score van zijn post te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50
Da's raar, toen ik zijn reactie voor het eerst zat stond er score:0 zonder dat er iets bij stond als "gemodereerd" of zoiets dergelijks achter stond.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat komt omdat hij eerst -1: overgewaardeerd heeft gehad. Klik hier nou eens op! Dat is dus wat je ziet als je op de score van een post klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Die jongen heeft volgens mij een smiley toets in plaats van een return

ieeeepppppp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05 17:13

picobyte

MhIHIHI!

LoL zie deze draad nu net pas :)

Ff ten eerste val ik jou dus niet persoonlijk aan in mijn reactie ik heb het gewoon over mijn nul score, ten tweede vinnik het dan triest dat je mij daar niet direct op aanspreekt (icq ed).
Maar bovendien wel nog eens een dikke flame onder mijn reactie plakt die dan ook nog eens op +2 inzichtvol staat(hoezo vriendjes).
Mijn reactie mag dan wel een hoop smilies hebben maar er staat gewoon de waarheid in :)
Die geforce was er toen ook nog niet vd mac!
Leuk dus dat die chip kan werken in een mac maar je moet dan zelf ff een complete videokaart eromheen ontwerpen iets wat nu inmiddels dan ook wel gedaan zal zijn.

En zoals de waard is
Sorry, maar volgens mij denkt die picobyte dat ik hem op 0 heb gezet en heeft ie wat vriendjes gemailed
vertrouwd hij zijn gasten :z

En ja die smilie zijn geweldig :):):):Z

Powered bij meergranenbrood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

wat heeft het voor zin om een draad van een jaar oud pm hoog te knallen :?

mag ik bij deze verzoeken aan * Jaymz om deze maar te sluiten, dit heeft geen enkele zin :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Beetje late reactie picobyte, en nog wel in zo'n draad als deze ;( toch bedankt voor je reactie.

Gewoon laten rusten en afdalen lijkt mij ook wel relaxt, gezien de slotjespolicy alhier :)
Pagina: 1