Ik heb de volgende code in twee van mijn pagina s staan:
Alles werkt goed ondanks dat voor de cursortype het bestand adovbs.inc niet wordt "ge-include" . Of tenminste alles werkte goed totdat ik dezelfde soort code voor het verdelen van records over pagina s in een andere pagina gebruikte.
Pas toen kreeg ik de melding dat de huidige recordset geen bladwijzers ondersteunde!
Dus toen toch maar het bestand includen, al vondt ik het raar dat ie het zonder wel doet in één pagina!
Dus zo gezegt zo gedaan, het bestand in beide pagina s gezet....krijg ik een melding :
naam is opnieuw gedefinieerd
Const adOpenForwardOnly = 0
Dus includen maar snel geannuleerd. Alles werkt nu wel maar ben toch benieuwd waar het aan ligt
Iemand een idee?
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| 'Connect to database Set Con = Server.CreateObject( "ADODB.Connection" ) Con.Open "resourcesDSN" Set RS = Server.CreateObject( "ADODB.Recordset" ) RS.ActiveConnection = Con RS.CursorType = adOpenStatic RS.PageSize = 10 sqlString = "SELECT ID, member, title, content, date FROM news ORDER BY date DESC" RS.Open sqlString RS.AbsolutePage = page While Not RS.EOF AND rowCount < RS.PageSize rowCount = rowCount + 1 ....................................... .......................................... RS.MoveNext WEND If RS.PageCount > 1 Then FOR i = 1 to RS.PageCount If i <> cINT( page ) Then ...................................... NEXT End If |
Alles werkt goed ondanks dat voor de cursortype het bestand adovbs.inc niet wordt "ge-include" . Of tenminste alles werkte goed totdat ik dezelfde soort code voor het verdelen van records over pagina s in een andere pagina gebruikte.
Pas toen kreeg ik de melding dat de huidige recordset geen bladwijzers ondersteunde!
Dus toen toch maar het bestand includen, al vondt ik het raar dat ie het zonder wel doet in één pagina!
Dus zo gezegt zo gedaan, het bestand in beide pagina s gezet....krijg ik een melding :
naam is opnieuw gedefinieerd
Const adOpenForwardOnly = 0
Dus includen maar snel geannuleerd. Alles werkt nu wel maar ben toch benieuwd waar het aan ligt
Iemand een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door DeverauX op 30-11-2002 11:12 ]
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones