Nieuwe RC5 client??

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe RC5 GUI client.

Momenteel draai ik deze versie: 2.7106.436 (win32 GUI client)

Waar kan ik een nieuwe GUI client vinden?? (ik heb al gekeken bij Distributed.NET)

Whatever.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De versie die jij hebt is de laatste GUI-versie, die word ook niet meer ontwikkeld.

Op http://www.distributed.net/download/clients.html#win32 kun je de laatste CLI-versie halen, die is veel sneller dan de GUI, dat kan zelf oplopen tot 20 procent sneller.

Virussen? Scan ze hier!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:22
Dat wenst ik dus te betwijfelen, ligt er zeer waarschijnlijk aan wat voor chip je hebt. Op mijn AMD K6-2 450 loopt hij geen moer sneller. Ik draai ook nog de laatste GUI, omdat hij veel beter reageert op benchmarken/afsluiten/pauzeren enz. Op de CUI zit je gewoon te wachten om iets te doen, bovendien is het instellen wat makkelijker, wel zijn er minder opties. Niet dat ik zo'n ding niet kan instellen, maar voor sommige mensen is dat wel van belang. Grootste nadeel van de GUI, omdat hij wat ouder is ondersteund hij geen pakketten groter dan 8*2^28.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op mijn P120 was-ie zo'n 10 procent sneller, op mijn P2-333 17 procent en op mijn P2-350 13 procent...

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm de GUI versie is voor amds het makkelijkst... Na de GUI is de client alleen verder geoptimaliseerd voor intel zooi ;)...