Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
Welk moederbord, cpu, hoe is alles op IDE (gokje) aangesloten
Zie ook deze:
en komt uit deze:Anderen zullen bereid zijn je te helpen als je laat merken dat je al flink bezig bent geweest en bereid bent om zelf nog wat te klussen om er iets van te leren. Toon ook aan dat je zelf snapt waar je mee bezig bent.
Dingen waar je rekening mee dient te houden:
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
[ Voor 4% gewijzigd door aReaRe op 30-11-2002 12:35 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
XP pro (helemaal up to date) en nero 5.5.9.17
net de aspi4all van adaptec gerund en zowaar wil de cdbrnader weer een cdrom van de pcmagazine lezen en een cdr schijfje.... mijn cdrw schijfje echter nog niet
de cdr(w)'s die door de verschillende software gebakken zijn, zijn toch uitwisselbaar?????
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
Als ik het zo lees lijkt het me toch geen hardware probleem (anders werd de data nooit gelezen).
Misschien een keer de via-drivers weggooien en opnieuw installeren?
En heb je ook nog andere brandprogramma's geinstalleerd staan?
daarom lijkt het me echt een software-probleem.. installeren van de drives (vanuit opstarten) lukt ook gewoon...
misschien die via-muk maar eens proberen..
Als ik een cdrw van Platinum brand, op wat voor speed maakt niet uit, dan istie bij een maat van me echt never nooit te lezen, oftewel, er zijn writers of rewriters, die bepaalde merken niet kunnen lezen.
Dus kijk er ook niet gek van op dat jou brander de cdrw wel kan zien, en je gewone verkenner weer niet.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen.
Probeer eens een cdrw van een ander merk of van iemand anders.
zelfs de originele adobe cdroms wensen niet ontdekt te worden!!!
herinstall???