Toon posts:

Welke headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede headset voor op mijn computer.
Ik wil hem gebruiken voor savonds als me ouders op bed liggen om muziek te luisteren, gamen en telefoneren via de 56k en voor het gebruik in netmeeting etc.

Ik ben is wat gaan rondsnuffelen maar ik twijvel nog tussen deze 3 modellen.
Welke raden jullie me aan of welke moet ik absoluut niet kopen.
graag ervaringen over deze 3 headsets

Welke raden jullie me aan?

- Plantronics audio 90

- Plantronics audio 70

- Labtec Axis 002

Verwijderd

Ik heb zelf een labtec axis-302..heel lekker dingetje..licht en helder..+ microfoontje (komt van pas tijdens mn clanwars)

Ik heb goeie ervaring met de labtecs en ik zie ze ook het meest in de winkel liggen. Your choice :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt wel Plantronics headsets zijn hier moeilijk te krijgen. ik heb zelf een plantronics nu maar de mic is eraf gebroken. Dus ik zoek eigenlijk een ander maar de geluids kwaliteit is erg goed.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik ben ook op zoek naar een goede analoge headset, maar zijn die Plantronics niet een beetje duur?

Van die Labtec weet ik dat de microfoon extreem goed is, maar dat de beugel achter het hoofd een beetje lastig is.

Zijn er nog meer brildragers die ervaringen hebben met een Labtec? ik zit ook te twijfelen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Kan je die labtec niet gewoon tweaken....bril erop monteren zodat hij niet in de weg zit >:)

Verwijderd

Topicstarter
plantronics zijn idd wel prijzig maar het is echt super helder geluid en de mic is ook erg goed.. met labtec heb ik verder geen ervaring dus vandaar deze vraag..
Pagina: 1