Toshiba Satellite of Acer Aspire

Pagina: 1
Acties:

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik wil graag een laptop koopen nu wil ik dat graag op afbetaling doen dus ik dacht meteen aan dinabyte ofsow.
daar zag ik deze twee laptops staan Low Budget moet het zijn !! hier komen ze dan.

Acer Aspire 1302 XC:
Donkergrijze behuizing • 14,0" TFT beeldscherm • AMD Athlon 1600+ processor • 256 MB geheugen • 16 MB S3 Savage4 shared videokaart • 20.0 GB harddisk • DVD/CD-RW Combo • Interne 3.5" diskdrive • 16 bit stereo full-speed geluidskaart • Ingebouwde luidsprekers • Touchpad • 10/100 Mbps Ethernetkaart • Windows© XP Home Edition • 2x USB, 1x PCMCIA, 1x RJ-11, 1x RJ-45 aansluiting • 24 Maanden garantie

voor 1399€

en de :

Toshiba Satellite 1410-304:
Donker zilverkleurige behuizing • 14.1" TFT beeldscherm (1024x768) • Mobile Intel® Celeron® 1,8 GHz processor • 256 MB SDRAM geheugen • 16 MB DDR nVidia GeForce4 420 Go videokaart • 30 GB harddisk • 8-speed DVD-ROM speler • Interne 3.5" diskdrive • Bass Enhanced Sound, 3D • 56k intern modem • Touchpad • 10/100 Mbps Ethernetkaart • 3x USB, TV-Out, parallelle aansluitingen • 12 Maanden garantie • Incl. Windows XP (UK/FR/NL) & Works Suite 2002

voor 1499€

De eene heeft de processor mee en de andere de vga kaart !!
Maare hoeveel dat scheelt ????

nu jullie mening graag: ;)
welke vind je het beste en waarom ???

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:50
Wat ga je er mee doen :? Voor office en divx is de Acer goed, maar voor spelletjes lijkt me de toshiba weer beter :).

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
gewoon een beetje multimedia denk ik en afentoe een game like unreal tournament ofsow gta3 moet wel lukke denk ik
:P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 17:42
1 jaar garantie is echt te weinig hoor, zou dat zowiezo uitbreiden (zelfs die 2 jaar is al krap imho).
Mijn idee, spaar nog 100 euro en koop zoiets heb je en een snelle CPU en een fatsoenlijke videokaart. Denk dat als je die Toshiba garantie nog 1 jaar uitbreid dat je wel het zelfde bedrag kwijt bent.
En leen het bedrag bij je ouders of kennis, op afbetaling ben je echt stukken duurder uit en je betaald over 2 jaar nog voor dat apparaat. Volgens mij is lenen via de bank nog goedkoper. + het feit dat de laptops bij een Dynabyte of Dixons stukken duurder zijn als via webshops. Voor de prijs van de mijne (zie sig) had ik hier in de stad iets wat jij beschrijft.

Als het echt tussen die 2 moet zou ik voor de Acer gaan, betere garantie en een CD-RW drive. Spelletjes zal je toch niet echt vaak op een laptop spelen imho (ik niet althans). GTA3 kan je in ieder geval schudden met die Savage, die had ik ook in een laptop (wel een wat tragere CPU), maar dat stelt vrij weinig voor.

[ Voor 50% gewijzigd door Speedy op 30-11-2002 18:27 ]

Flickr | Lego collectie