Echt wel! wat een specs zeg! geen banner! (waar het mij vooral om gaat) PHP4, frontpage 2000, 20mb... wow! ik heb me maar ff aangemeld
het gaat worden www.overklokkers.f2s.com
en ook www.overklokkers.com trouwens door namerzero, nu is 't nog niets boeiends maar 't komt nog wel
Vertel mij wat! Ik heb zelf ook al 2 accountjes daar draaien. Je vergeet het belangrijkste nog: MySQL account. Echt ideaal gewoon.
Nu DE vraag...waar de fuck dokken ze het van?
ja, dat blijft ff vaag..
maar ik zit er al een jaartje of wat..
nu heb ik drie accounts (ongeveer)
ik vind ze ook supergoed..
alleen moet je af en toe nog wel eens wat zelf uitvinden..
maar ik zit er al een jaartje of wat..
nu heb ik drie accounts (ongeveer)
ik vind ze ook supergoed..
alleen moet je af en toe nog wel eens wat zelf uitvinden..
Zo te zien zitten hier wat ervaren gebuikers, dus als ik een probleempje heb ofzo dan kan ik het hier weer vragen
cool!
Ze halen het geld van hun betaalde ISP (in Engeland geloof ik), aldus de website.
F2S ROELT!!
Ik had ze laatst nog een mailtje gestuurd dat ik ze zó geweldig vond...! Deze service vind je nergens anders!
F2S ROELT!!
Ik had ze laatst nog een mailtje gestuurd dat ik ze zó geweldig vond...! Deze service vind je nergens anders!
Dank jullie wel GoTers, hier was ik dus echt naar opzoek en zo ben ik er gekomen!
de hemel onder de gratis webproviders
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 20:40 schreef Xtuv het volgende:
Trouwens, jullie sites (PlayR en wacko) zijn mooi hoor! :)[/quote]weten wij ook wel hoor!!
Trouwens, jullie sites (PlayR en wacko) zijn mooi hoor! :)[/quote]weten wij ook wel hoor!!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>weten wij ook wel hoor!! [/quote]Becheiden type?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 20:06 schreef Xtuv het volgende:gaat) .....PHP4, frontpage 2000,.......[/quote]Frontpage2000: Not Applicable
Vaag ja, maar toch stond het bij de specs...
Ze ondersteunen geen ASP..
ik vind F2S ook erg goed.. er waren laatst wat probleempjes met de FTP en soms was mn site ff down maar das geloof ik weer opgelost.
Wat ik zelf ook erg handig vind bij F2S zijn de uitgebreide stats.
ik vind F2S ook erg goed.. er waren laatst wat probleempjes met de FTP en soms was mn site ff down maar das geloof ik weer opgelost.
Wat ik zelf ook erg handig vind bij F2S zijn de uitgebreide stats.
http://134.184.119.56
mijn gratis host, ondersteunt wat ik wil (op dit moment, php4pl1, perl, mysql, asp, frontpage 2000) en 40 gig web/ftp space, k'vind em eigenlijk beter dan F2S
mijn gratis host, ondersteunt wat ik wil (op dit moment, php4pl1, perl, mysql, asp, frontpage 2000) en 40 gig web/ftp space, k'vind em eigenlijk beter dan F2S
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 23:43 schreef Apache het volgende:
mijn gratis host, ondersteunt wat ik wil (op dit moment, php4pl1, perl, mysql, asp, frontpage 2000) en 40 gig web/ftp space, k'vind em eigenlijk beter dan F2S :9[/quote]Dat heb ik nou ook, alleen geen 40 vette gigs....:P
mijn gratis host, ondersteunt wat ik wil (op dit moment, php4pl1, perl, mysql, asp, frontpage 2000) en 40 gig web/ftp space, k'vind em eigenlijk beter dan F2S :9[/quote]Dat heb ik nou ook, alleen geen 40 vette gigs....:P
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 23:49 schreef ELANAZ het volgende:
Dat heb ik nou ook, alleen geen 40 vette gigs....:P[/quote]ben ik vergeten te vermelden dat het dedicated is en geen andere sites er gehost worden, en het een Athlon TB 1 GIG is, met 512 megs ram, en een G-force (god weet waarom die er eigenlijk insteekt
) op een T1 lijntje
Dat heb ik nou ook, alleen geen 40 vette gigs....:P[/quote]ben ik vergeten te vermelden dat het dedicated is en geen andere sites er gehost worden, en het een Athlon TB 1 GIG is, met 512 megs ram, en een G-force (god weet waarom die er eigenlijk insteekt
Verwijderd
AAAAPACHE VRIEND!!! 
/me zoekt nog een sponsor voor z'n site in vorm van webhosting dus als je geintresseerd bent... ik iig wel
/me zoekt nog een sponsor voor z'n site in vorm van webhosting dus als je geintresseerd bent... ik iig wel
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 23:53 schreef Apache het volgende:
ben ik vergeten te vermelden dat het dedicated is en geen andere sites er gehost worden, en het een Athlon TB 1 GIG is, met 512 megs ram, en een G-force (god weet waarom die er eigenlijk insteekt
) op een T1 lijntje :P[/quote]Waar heb je die T1 lijn dan liggen, T1 is toch niet verkrijgbaar in de benelux?
ben ik vergeten te vermelden dat het dedicated is en geen andere sites er gehost worden, en het een Athlon TB 1 GIG is, met 512 megs ram, en een G-force (god weet waarom die er eigenlijk insteekt
* wacko is ook ZEER geintereseerd in gratis webhosting bij mr. Apache

aaaaaahhh... Mag het...? Nou? Pleaaaaze...?
aaaaaahhh... Mag het...? Nou? Pleaaaaze...?
Ik zou het heel tof & sociaal vinden als mr. Apache mij 20-30 mb aan space zou willen "uitlenen".
En dat was geen vraag
En dat was geen vraag
ik wil dat ook wel wacko! (dit is geen vraag):p
hehe, misschien hosten we er later nog wat sites, op dit moment draait er een UT, 2 CS, 1 TFC server op, en word er aan enkele (opensource) projecten gewerkt, oa yapbb van tuinhark zou er gehost worden, en s'nachts worden er iso's van de server gehaald 
trouwens k'weet niet of het een echte T1 lijn is, maar het is 1.53 Mbit en was dat niet T1?
trouwens k'weet niet of het een echte T1 lijn is, maar het is 1.53 Mbit en was dat niet T1?
Gaaf man! Ik zou ook wel een eigen server willen maar met mijn Sonera kabelacountje gaat dat niet echt lukken denk ik... 
Helaas ben ik te zwak om jou heel lief te vragen voor een beetje gratis ruimte, anders zou ik dat wel hebben gedaan...
Nah, F2S is ook wel goed, alleen de snelheid is niet echt lekker.
Helaas ben ik te zwak om jou heel lief te vragen voor een beetje gratis ruimte, anders zou ik dat wel hebben gedaan...
Nah, F2S is ook wel goed, alleen de snelheid is niet echt lekker.
omdat f2s idd niete cht duidelijke en onvoldoende info geeft over webhosting kan je hier meer vinden http://www.users.f2s.com
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 18:27 schreef wacko het volgende:
Gaaf man! Ik zou ook wel een eigen server willen maar met mijn Sonera kabelacountje gaat dat niet echt lukken denk ik...
Helaas ben ik te zwak om jou heel lief te vragen voor een beetje gratis ruimte, anders zou ik dat wel hebben gedaan... :D[/quote]Server is er gekomen voor een groot project dat waarschijnlijk niet meer doorgaat, maar de server is er nog zeker 4 jaar
waarschijnlijk nog veel langer, dus hosting zit er misschien nog wel in, al dan niet betaald.
Helaas ben ik te zwak om jou heel lief te vragen voor een beetje gratis ruimte, anders zou ik dat wel hebben gedaan... :D[/quote]Server is er gekomen voor een groot project dat waarschijnlijk niet meer doorgaat, maar de server is er nog zeker 4 jaar
Ok.. nu heb je het een tijdje kunnen bekijken.Op zondag 05 november 2000 20:06 schreef Xtuv het volgende:
Echt wel! wat een specs zeg! geen banner! (waar het mij vooral om gaat) PHP4, frontpage 2000, 20mb... wow! ik heb me maar ff aangemeldhet gaat worden www.overklokkers.f2s.com
en ook www.overklokkers.com trouwens door namerzero, nu is 't nog niets boeiends maar 't komt nog wel
Ben je er nu nog zo tevreden over?
Ik zit er nl. ook over na te denken om over te stappen.
Heb nu virtualave en hypermart. :P:9~:9
Ik heb echter aan verschillende kanten gehoord dat f2s zo langzaam is als de neten.
Klopt dat?
Ik bedoel: Ik heb geen zin om mijn forum op een server neer te planten die er een minuut over doet om een topic te openen... Dan maar van die irritante pop-ups..
Wat zijn jullie ervaringen en tips?
zeker niet traag..
wel lag hij er afgelopen week een keer of 2 uit..
voor een uurtje of 2, maar wel in de avond-uren
wel lag hij er afgelopen week een keer of 2 uit..
voor een uurtje of 2, maar wel in de avond-uren
Ow.. gebeurt niet te vaak hoop ik...
Of is dit met regelmaat?
Of is dit met regelmaat?
Maar helaas, sinds zaterdag ofzo is f2s voor mij ontzettend traag geworden
het zal wel aan de server liggen waarop ik zit... (server 33) ik hoop dat het beterd.
dat vind ik eigenlijk ook een van de weinige nadelen "issie nie zo snel hé"
De ftp server is nogsteeds down bij mijn f2s server
helaas... en het is echt traag de laatste tijd... jammer, want ik ben nu net goed op weg met m'n site en ik ben echt van plan er iets van te maken, weet er nog iemand een goede gratis host? of 1tje waar je heel weinig hoeft te betalen?
Verwijderd
kan je trouwens bij f2s ook msql hosten?
volgens mij niet he?
zowel hoe dan?
zoniet waar dan wel?
ik wil dan trouwens ook php kunnen hosten.
Laat maar ik moest hem nog enablen of hoe je dat ook schrijft
volgens mij niet he?
zowel hoe dan?
zoniet waar dan wel?
ik wil dan trouwens ook php kunnen hosten.
Laat maar ik moest hem nog enablen of hoe je dat ook schrijft
Verwijderd
Op maandag 06 november 2000 16:35 schreef PhoneTechnician het volgende:
VENI VIDI VAGINA -> Ik kwam, Ik zag en het was KUT
Verwijderd
hmm hoe kom ik in die database?
ik heb het adres en port is 3306 ofzo maar waar moet je dat in vullen ik weet wel waar je de remote port kan invullen bij een normale ftp is da 21
moet ik daar 3306 in vullen?
ik heb het adres en port is 3306 ofzo maar waar moet je dat in vullen ik weet wel waar je de remote port kan invullen bij een normale ftp is da 21
Nogal logisch huh?PLEASE NOTE: The new webservers are currently experimental - we expect them to be quite unstable for a few weeks. Only signup now if you do not mind lots of downtime!
.
Heuh, je probeert toch niet met een ftp-client die database te bereiken hoop ik?Op dinsdag 19 december 2000 16:43 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
hmm hoe kom ik in die database?
Maar goed, ik maak nu ook al een tijdje gebruik van f2s. Tot een maand geleden was de snelheid overdag niet te pruimen, na tienen ging het meestal wel weer. Maar nu doet ie het overdag ook lekker!
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
f2s is traag, maar ja... wat wil je tis gratis!
Ik weet niets van databases maar je kan MySQL of PosgreSQL aanmaken... login op de membersarea... en dan kan je bij database er een aanmaken...
sim-pel
Ik weet niets van databases maar je kan MySQL of PosgreSQL aanmaken... login op de membersarea... en dan kan je bij database er een aanmaken...
sim-pel
Haha een topic van bijna een jaar oud... naja who cares!Op woensdag 12 september 2001 17:40 schreef Thunder het volgende:
Zie die datumopen dan een nieuw topic...
F2S is nog steeds niet echt snel trouwens. En veranderingen aan je database (nieuwe tables enz.) worden pas de volgende dag doorgevoerd. Ze draaien ook een vaag cache-programma dat je html-pagina's cached. Maar dat zal voor niemand echt een probleem zijn omdat je op F2S eigenlijk alleen maar PHP e.d. gebruikt.
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
waar the fuck moet je je registreren op die site?
This too shall pass
Hele oude topic....maar okay... wel gemoved van W&G naar Hosting.
Voor een gratis F2S domein: klik op 'free web space' en kijk vervolgens helemaal onderaan de pagina ('register here for free fs2.com hosting')Op woensdag 12 september 2001 20:24 schreef sharkyOnline het volgende:
waar the fuck moet je je registreren op die site?
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Verwijderd
Zijn de meningen over f2s inmiddels veranderd? (Dit is echt het eerste positieve f2s topic dat ik ooit gelezen heb namelijk)
F2S zuigt.
Ik had een website (heb een website) daar draaien. 50% van de tijd is ie onbereikbaar. En daar moeten leraren op school dan een cijfer voor geven.
Ik had een website (heb een website) daar draaien. 50% van de tijd is ie onbereikbaar. En daar moeten leraren op school dan een cijfer voor geven.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()