www.f2s.com roeleert!

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 18:18
Echt wel! wat een specs zeg! geen banner! (waar het mij vooral om gaat) PHP4, frontpage 2000, 20mb... wow! ik heb me maar ff aangemeld :) het gaat worden www.overklokkers.f2s.com :) en ook www.overklokkers.com trouwens door namerzero, nu is 't nog niets boeiends maar 't komt nog wel :P

• Kresh
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-03 09:27
Vertel mij wat! Ik heb zelf ook al 2 accountjes daar draaien. Je vergeet het belangrijkste nog: MySQL account. Echt ideaal gewoon.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Nu DE vraag...waar de fuck dokken ze het van?

• Kresh
  • Laatst online: 02-03 09:27
Dat weet niemand. Maar dat wil ik volgens mij ook helemaal niet weten ;)

• brammetje
  • Laatst online: 12-01-2025
ja, dat blijft ff vaag..
maar ik zit er al een jaartje of wat..

nu heb ik drie accounts (ongeveer)

ik vind ze ook supergoed..

alleen moet je af en toe nog wel eens wat zelf uitvinden..

• Xtuv
Zo te zien zitten hier wat ervaren gebuikers, dus als ik een probleempje heb ofzo dan kan ik het hier weer vragen :) cool!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 19:40
Ze halen het geld van hun betaalde ISP (in Engeland geloof ik), aldus de website.

F2S ROELT!!
Ik had ze laatst nog een mailtje gestuurd dat ik ze zó geweldig vond...! Deze service vind je nergens anders!

• Xtuv
Dank jullie wel GoTers, hier was ik dus echt naar opzoek en zo ben ik er gekomen! :) de hemel onder de gratis webproviders :)

• Xtuv
Trouwens, jullie sites (PlayR en wacko) zijn mooi hoor! :)

• brammetje
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 20:40 schreef Xtuv het volgende:
Trouwens, jullie sites (PlayR en wacko) zijn mooi hoor! :)[/quote]weten wij ook wel hoor!! *D

• Xtuv
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>weten wij ook wel hoor!! [/quote]Becheiden type? ;)

Verwijderd

Hoe zit het dan met ASP? Hosten ze dat ook?

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 20:06 schreef Xtuv het volgende:gaat) .....PHP4, frontpage 2000,.......[/quote]Frontpage2000: Not Applicable

mijn T.net systeemspecspagina

• Xtuv
Vaag ja, maar toch stond het bij de specs...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ze ondersteunen geen ASP..

ik vind F2S ook erg goed.. er waren laatst wat probleempjes met de FTP en soms was mn site ff down maar das geloof ik weer opgelost.
Wat ik zelf ook erg handig vind bij F2S zijn de uitgebreide stats.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 14:38

Apache

amateur software devver

(jarig!)
http://134.184.119.56

mijn gratis host, ondersteunt wat ik wil (op dit moment, php4pl1, perl, mysql, asp, frontpage 2000) en 40 gig web/ftp space, k'vind em eigenlijk beter dan F2S :9

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 23:43 schreef Apache het volgende:
http://134.184.119.56

mijn gratis host, ondersteunt wat ik wil (op dit moment, php4pl1, perl, mysql, asp, frontpage 2000) en 40 gig web/ftp space, k'vind em eigenlijk beter dan F2S :9[/quote]Dat heb ik nou ook, alleen geen 40 vette gigs....:P

• Apache

Apache

amateur software devver

(jarig!)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 23:49 schreef ELANAZ het volgende:
Dat heb ik nou ook, alleen geen 40 vette gigs....:P[/quote]ben ik vergeten te vermelden dat het dedicated is en geen andere sites er gehost worden, en het een Athlon TB 1 GIG is, met 512 megs ram, en een G-force (god weet waarom die er eigenlijk insteekt :)) op een T1 lijntje :P

Verwijderd

AAAAPACHE VRIEND!!! :D
/me zoekt nog een sponsor voor z'n site in vorm van webhosting dus als je geintresseerd bent... ik iig wel ;)

• Timmey
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 23:53 schreef Apache het volgende:
ben ik vergeten te vermelden dat het dedicated is en geen andere sites er gehost worden, en het een Athlon TB 1 GIG is, met 512 megs ram, en een G-force (god weet waarom die er eigenlijk insteekt :)) op een T1 lijntje :P[/quote]Waar heb je die T1 lijn dan liggen, T1 is toch niet verkrijgbaar in de benelux?

• wacko
* wacko is ook ZEER geintereseerd in gratis webhosting bij mr. Apache *D :)

aaaaaahhh... Mag het...? Nou? Pleaaaaze...?

:)

• wacko
BDS RULES!

(krijg ik nu gratis webhosting? :))

Verwijderd

He he he :)

wie vraagt wordt overgeslagen he he ;)

maarre ik heb interesse ja (geen vraag)

• wacko
Ik zou het heel tof & sociaal vinden als mr. Apache mij 20-30 mb aan space zou willen "uitlenen".

En dat was geen vraag ;)

• PhoneTech
  • Laatst online: 02-05 20:58
Wie zeurt krijgt een beurt

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 23:30
ik wil dat ook wel wacko! (dit is geen vraag):p

• Apache

Apache

amateur software devver

(jarig!)
hehe, misschien hosten we er later nog wat sites, op dit moment draait er een UT, 2 CS, 1 TFC server op, en word er aan enkele (opensource) projecten gewerkt, oa yapbb van tuinhark zou er gehost worden, en s'nachts worden er iso's van de server gehaald :)

trouwens k'weet niet of het een echte T1 lijn is, maar het is 1.53 Mbit en was dat niet T1?

• wacko
Gaaf man! Ik zou ook wel een eigen server willen maar met mijn Sonera kabelacountje gaat dat niet echt lukken denk ik... ;(

Helaas ben ik te zwak om jou heel lief te vragen voor een beetje gratis ruimte, anders zou ik dat wel hebben gedaan... :D

Nah, F2S is ook wel goed, alleen de snelheid is niet echt lekker.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-04 09:41

admiral866

The King Personality Disorder

omdat f2s idd niete cht duidelijke en onvoldoende info geeft over webhosting kan je hier meer vinden http://www.users.f2s.com

Verwijderd

Ik ben er ook zeer positief over

EEN BOSJE

Afbeeldingslocatie: http://www.deroosbv.com/images/borders/roos.gif

• Apache

Apache

amateur software devver

(jarig!)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 18:27 schreef wacko het volgende:
Gaaf man! Ik zou ook wel een eigen server willen maar met mijn Sonera kabelacountje gaat dat niet echt lukken denk ik... ;(

Helaas ben ik te zwak om jou heel lief te vragen voor een beetje gratis ruimte, anders zou ik dat wel hebben gedaan... :D[/quote]Server is er gekomen voor een groot project dat waarschijnlijk niet meer doorgaat, maar de server is er nog zeker 4 jaar :) waarschijnlijk nog veel langer, dus hosting zit er misschien nog wel in, al dan niet betaald.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Op zondag 05 november 2000 20:06 schreef Xtuv het volgende:
Echt wel! wat een specs zeg! geen banner! (waar het mij vooral om gaat) PHP4, frontpage 2000, 20mb... wow! ik heb me maar ff aangemeld :) het gaat worden www.overklokkers.f2s.com :) en ook www.overklokkers.com trouwens door namerzero, nu is 't nog niets boeiends maar 't komt nog wel :P
Ok.. nu heb je het een tijdje kunnen bekijken.
Ben je er nu nog zo tevreden over?

Ik zit er nl. ook over na te denken om over te stappen.
Heb nu virtualave en hypermart. :P:9~:9

Ik heb echter aan verschillende kanten gehoord dat f2s zo langzaam is als de neten. :'(
Klopt dat?
Ik bedoel: Ik heb geen zin om mijn forum op een server neer te planten die er een minuut over doet om een topic te openen... Dan maar van die irritante pop-ups.. :(

Wat zijn jullie ervaringen en tips?

• brammetje
zeker niet traag..

wel lag hij er afgelopen week een keer of 2 uit..
voor een uurtje of 2, maar wel in de avond-uren :(

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Ow.. gebeurt niet te vaak hoop ik...
Of is dit met regelmaat?

• brammetje
denk toch wel eens in de week ofzo.

• Xtuv
Maar helaas, sinds zaterdag ofzo is f2s voor mij ontzettend traag geworden :( het zal wel aan de server liggen waarop ik zit... (server 33) ik hoop dat het beterd.

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

dat vind ik eigenlijk ook een van de weinige nadelen "issie nie zo snel hé"

mijn T.net systeemspecspagina

• Xtuv
De ftp server is nogsteeds down bij mijn f2s server :( helaas... en het is echt traag de laatste tijd... jammer, want ik ben nu net goed op weg met m'n site en ik ben echt van plan er iets van te maken, weet er nog iemand een goede gratis host? of 1tje waar je heel weinig hoeft te betalen?

Verwijderd

kan je trouwens bij f2s ook msql hosten?

volgens mij niet he?
zowel hoe dan?
zoniet waar dan wel?
ik wil dan trouwens ook php kunnen hosten.

Laat maar ik moest hem nog enablen of hoe je dat ook schrijft :)

Verwijderd

Op maandag 06 november 2000 16:35 schreef PhoneTechnician het volgende:
VENI VIDI VAGINA -> Ik kwam, Ik zag en het was KUT
:9~

Verwijderd

hmm hoe kom ik in die database?:)

ik heb het adres en port is 3306 ofzo maar waar moet je dat in vullen ik weet wel waar je de remote port kan invullen bij een normale ftp is da 21
moet ik daar 3306 in vullen?

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 21:38

soap

diskoers.

PLEASE NOTE: The new webservers are currently experimental - we expect them to be quite unstable for a few weeks. Only signup now if you do not mind lots of downtime!
Nogal logisch huh?

.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik probeer al een tijdje te reggen maar bij mij krijg ik steeds de fout dat mijn mail niet goed zou zijn:
ik heb een *@hotmail en *@*.myweb.nl en ook nog een s *@wish.nl maar is allemaal niet goed gvd

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:42

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op dinsdag 19 december 2000 16:43 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
hmm hoe kom ik in die database?:)

ik heb het adres en port is 3306 ofzo maar waar moet je dat in vullen ik weet wel waar je de remote port kan invullen bij een normale ftp is da 21
moet ik daar 3306 in vullen?
Heuh, je probeert toch niet met een ftp-client die database te bereiken hoop ik? :?

Maar goed, ik maak nu ook al een tijdje gebruik van f2s. Tot een maand geleden was de snelheid overdag niet te pruimen, na tienen ging het meestal wel weer. Maar nu doet ie het overdag ook lekker! :9

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

f2s is traag, maar ja... wat wil je tis gratis!

Ik weet niets van databases maar je kan MySQL of PosgreSQL aanmaken... login op de membersarea... en dan kan je bij database er een aanmaken...

sim-pel

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie die datum |:( open dan een nieuw topic...

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 12:59

Mindwalker

zappen is zinloos

Op woensdag 12 september 2001 17:40 schreef Thunder het volgende:
Zie die datum |:( open dan een nieuw topic...
Haha een topic van bijna een jaar oud... naja who cares!

F2S is nog steeds niet echt snel trouwens. En veranderingen aan je database (nieuwe tables enz.) worden pas de volgende dag doorgevoerd. Ze draaien ook een vaag cache-programma dat je html-pagina's cached. Maar dat zal voor niemand echt een probleem zijn omdat je op F2S eigenlijk alleen maar PHP e.d. gebruikt.

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:36

Sharky

Skamn Dippy!

waar the fuck moet je je registreren op die site?

This too shall pass

• McVirusS
  • Laatst online: 03-05 20:51
Hele oude topic....maar okay... wel gemoved van W&G naar Hosting.

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 12:59

Mindwalker

zappen is zinloos

Op woensdag 12 september 2001 20:24 schreef sharkyOnline het volgende:
waar the fuck moet je je registreren op die site?
Voor een gratis F2S domein: klik op 'free web space' en kijk vervolgens helemaal onderaan de pagina ('register here for free fs2.com hosting')

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Verwijderd

Zijn de meningen over f2s inmiddels veranderd? (Dit is echt het eerste positieve f2s topic dat ik ooit gelezen heb namelijk)

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
F2S zuigt.

Ik had een website (heb een website) daar draaien. 50% van de tijd is ie onbereikbaar. En daar moeten leraren op school dan een cijfer voor geven.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

trolling hebben we niks aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.