MiniDiSC: Opgenomen maar geen TOC :(

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik heb vanavond de jaarlijkse muziekavond op mijn oude middelbare school opgenomen (ruimtelijke opname, 3 microfoons - klonk afgelopen jaar super). Echter mijn apparatuur zat op dezelfde groep als de toneellichten, en de conciërge heeft - voordat ik mijn opname afgesloten had - deze groep afgesloten. Gevolg: ik heb wel opgenomen, maar geen TOC. Mijn MiniDisc-speler herkent deze MD dus als een lege MD :(

Hoe kan ik de TOC 'resetten'? Gewoon dat ie van de hele disc 1 lange track van 80 minuten maakt? Anders heb ik echt een probleem :( Ik hoop dat jullie adviezen/raad hebben.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
minidisk recover gaven in google al wat hits?

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:53
www.minidisc.org geeft hier volgens mij antwoord op

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 12:07

Aidix

Geluidspietlut

Om dit te repareren zal je de toc van een andere disc moeten kopieren, maar dat zal je niet zo snel lukken want dat kan alleen met bepaalde MD recorders.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
heb je die concierge trouwens goed duidelijk gemaakt dat hij voortaan met ze fikken van de techniek af moet blijven tot de techniek klaar is

enne, gebruik je zelf voortaan ff een accu in je minidisc tijdens t opnemen, voor t geval de stroom uitvalt

dat doe ik namelijk wel, en dat heeft me al een aantal keer gered, mensen die stekkers uit een stopcontact lopen bijvoorbeeld of van die koters die stekkerboxen uitzetten grappig vinden

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik lees op minidisc.org over het clonen van een TOC met een Sony MDS-JE520. Nu heb ik een Sony MDS-JE530 (nieuwer model?), er staat dat hetzelfde werkt met de nieuwere modellen. Dus dat is dan wel weer top.

Ik zit nu bij mijn ouders, dus kan die procedures zondagavond pas uitvoeren. Maar ik laat wel even weten of het lukt.

En ja, hier heb ik ook van geleerd...dit gebeurt me dus niet weer :(

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1