Maar ik denk dat het niet veel uit maakt welk formaat je gebruikt.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
Verwijderd
Ga een zoeken wat BIN en ISO voor formats zijn...Gerwin schreef op 30 november 2002 @ 01:25:
En BIN en ISO? Of zijn er nog andere formaten? Of is dat zo-wie-zo groter dan de RAR versie?
Tipje: het is geen compressie
Verwijderd
[dronken mode]HA HA, had ik overheen gelezen.
Laat dat verhaal van mij over errorcorrectie maar zitten dan,
zoek inderdaad eerst ff het verschil tussen zip/rar etc. & bin/iso.
Misschien is TAR wat voor je, of probeer gewoon alles in een CUE file te stoppen
[/dronken mode]
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 01:31 ]
Bin en Iso zijn meestal zelfs groter dan het origineel. Dit zal dan ook niet de oplossing zijn.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
Dus het maakt niet zoveel uit wat je gebruikt, maar wat je comprimeert. Maar ik zou persoonlijk kiezen voor rar want dat werkt lekker met mijn windows commander.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 01:32 ]
Dat vermoeden had ik inderdaad alVerwijderd schreef op 30 november 2002 @ 01:28:
[...]
Ga een zoeken wat BIN en ISO voor formats zijn...
Tipje: het is geen compressie
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
WinRAR is gewoon goed. Hele goede compressie (ik denk zelfs de beste) maar ook hele goede kwaliteit en veel extra functies wanneer je ze nodig hebt. Kan ik je dus aanraden!Gerwin schreef op 30 November 2002 @ 01:30:
[...]
Dat vermoeden had ik inderdaad al, maar toch bedankt. ZIjn er nog andere formaten die een betere compressie hebben dan RAR's?
En nog een extra grapje: met winrar kun je wel de inhoud van een ISO file lezen
Verwijderd
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Verder heeft dit echt niks met OM te maken
Dit topic is gesloten.
![]()