kun je trouwens 3 pins aansluitingen bij conrad krijgen? kan die dingen wel gebruiken eignk en heb geen zin om een goede electronicaboer te vinden
ok dat was wel wat bot, ik kan ook gewoon niets zeggen, beetje sago dankzei fax
[ Voor 24% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2002 01:04 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
ehh boeiend......ja want met 3pins heb je rpm meeting en kun je ze via je mb laten draaien...DKasemier schreef op 30 november 2002 @ 01:01:
boeiend, solderen dan
shoot me, dat was bizar dom van meKarel2001 schreef op 30 november 2002 @ 01:05:
[...]
ehh boeiend......ja want met 3pins heb je rpm meeting en kun je ze via je mb laten draaien...
staat er op antec website dan niet of hij RPM meting heeft?
http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=37583
mooi he? Als je die bedoeld heeft hij idd een rpm-singaal
draag ik toch nog iets nuttigs bij
[ Voor 21% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2002 01:09 ]
de sunon fans die wij hebben, hebben geen molex of 3pins connector, alleen 2 draadjes.
maar.. als je de fanspeed wilt uitlezen: op de fan zelf zie je een stukje soldeer zonder draadje, daar kan je eeen draadje aan solderen en vervolgens toch de rpm aflezen
Ik heb net nog die antec fan gezien, en eerlijk gezegd weet ik het niet meer
maar het lijk me het meest logisch als hij een 3 pins heeft met een verloopje erbij (molex -> 3 pins)
Soldeerbout hanteren, en als je dat niet kunt moet je het toch gaan leren want echte tweakers kunnen solderen.pokeran schreef op 30 november 2002 @ 01:12:
euh niet altijd,
de sunon fans die wij hebben, hebben geen molex of 3pins connector, alleen 2 draadjes.
maar.. als je de fanspeed wilt uitlezen: op de fan zelf zie je een stukje soldeer zonder draadje, daar kan je eeen draadje aan solderen en vervolgens toch de rpm aflezen.
Ik heb net nog die antec fan gezien, en eerlijk gezegd weet ik het niet meer.
maar het lijk me het meest logisch als hij een 3 pins heeft met een verloopje erbij (molex -> 3 pins)
Dat rijmde goed zeg, ik kom hier in de sinterklaasstemming
[ Voor 80% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2002 01:14 ]
Verwijderd
in ieder geval wel gewoon standaard hoor.
Verwijderd