Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Antec fan met leds..wat voor aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
weet iemand of deze fans een 3pins of molex aansluiting hebben ?? ik kan op de Antec site niets vinden

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52
boeiend, solderen dan
kun je trouwens 3 pins aansluitingen bij conrad krijgen? kan die dingen wel gebruiken eignk en heb geen zin om een goede electronicaboer te vinden

edit:

ok dat was wel wat bot, ik kan ook gewoon niets zeggen, beetje sago dankzei fax :)

[ Voor 24% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2002 01:04 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Karel2001
ehh boeiend......ja want met 3pins heb je rpm meeting en kun je ze via je mb laten draaien...

• Makkelijk
Karel2001 schreef op 30 november 2002 @ 01:05:
[...]

ehh boeiend......ja want met 3pins heb je rpm meeting en kun je ze via je mb laten draaien...
shoot me, dat was bizar dom van me _/-\o_
staat er op antec website dan niet of hij RPM meting heeft?

http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=37583

mooi he? Als je die bedoeld heeft hij idd een rpm-singaal
draag ik toch nog iets nuttigs bij :7

[ Voor 21% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2002 01:09 ]

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

euh niet altijd,
de sunon fans die wij hebben, hebben geen molex of 3pins connector, alleen 2 draadjes.
maar.. als je de fanspeed wilt uitlezen: op de fan zelf zie je een stukje soldeer zonder draadje, daar kan je eeen draadje aan solderen en vervolgens toch de rpm aflezen :D.
Ik heb net nog die antec fan gezien, en eerlijk gezegd weet ik het niet meer :(.
maar het lijk me het meest logisch als hij een 3 pins heeft met een verloopje erbij (molex -> 3 pins)

• Karel2001
top! dan kan ik ze gebruiken....het is wel niet die met 3 verschillende kleuren maar de rest is hetzelfde van Antec

• Makkelijk
Ik heb degene met 3 dezelfde kleuren daar ook ff gechecked, staat ook dattie RPM uitlezing heeft.
pokeran schreef op 30 november 2002 @ 01:12:
euh niet altijd,
de sunon fans die wij hebben, hebben geen molex of 3pins connector, alleen 2 draadjes.
maar.. als je de fanspeed wilt uitlezen: op de fan zelf zie je een stukje soldeer zonder draadje, daar kan je eeen draadje aan solderen en vervolgens toch de rpm aflezen :D.
Ik heb net nog die antec fan gezien, en eerlijk gezegd weet ik het niet meer :(.
maar het lijk me het meest logisch als hij een 3 pins heeft met een verloopje erbij (molex -> 3 pins)
Soldeerbout hanteren, en als je dat niet kunt moet je het toch gaan leren want echte tweakers kunnen solderen.

Dat rijmde goed zeg, ik kom hier in de sinterklaasstemming :P

[ Voor 80% gewijzigd door Makkelijk op 30-11-2002 01:14 ]

• Karel2001
ik heb ze al besteld (Antec groen)......voor op m'n CPU's (dual cpu MB)

Verwijderd

Kan zijn dat er Molex aan zit, kan zijn dat er 3 pins aansluiting aan zit.

in ieder geval wel gewoon standaard hoor.

Verwijderd

er zijn ook vast wel adapters voor.. Moet je maar eens kijken op een PC-Discount o.i.d. Daar liggen vaak erg veel van die handige dingetjes. :)
Pagina: 1