Ik voer de het loop uit:
Nou krijg ik de volgende foutmelding terug:
Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE, expecting ']' in c:\www\ib\admin\news\change.php on line 46
Dit slaat op het gedeelte
Het item bestaat uit meerdere paragrafen, waarvan het aantal opgeslagen is in de database. Een paragraaf heet news_item0 t/m news_item9. Nou moet ik dus dat nummer achter news_item krijgen. Kennelijk vindt de parser dat geen tof idee... maar het is wel van belang dat het lukt.
Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen?
Ik heb de volgende combinaties al geprobeerd:
PHP:
1
2
3
4
| for($i=0;$i<$row['news_paragraphs'];$i++){ echo "<tr><td><textarea rows='10' cols='60' wrap='virtual' name=item".$i.">$row[news_item".$i."]</textarea></td></tr>"; } |
Nou krijg ik de volgende foutmelding terug:
Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE, expecting ']' in c:\www\ib\admin\news\change.php on line 46
Dit slaat op het gedeelte
PHP:
1
| "...$row[news_item".$i."]..." |
Het item bestaat uit meerdere paragrafen, waarvan het aantal opgeslagen is in de database. Een paragraaf heet news_item0 t/m news_item9. Nou moet ik dus dat nummer achter news_item krijgen. Kennelijk vindt de parser dat geen tof idee... maar het is wel van belang dat het lukt.
Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen?
Ik heb de volgende combinaties al geprobeerd:
PHP:
1
2
3
4
5
| "...$row[news_item".$i."]..." "...$row[news_item"$i"]..." "...$row[news_item".($i)."]..." "...$row[news_item"$i"]..." "...$row[news_item$i]..." |
[ Voor 16% gewijzigd door Kaastosti op 30-11-2002 00:55 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.