Toon posts:

USB geluidskaart voor laptop, bestaat dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

De meeste laptops hebben 1 audio uitgang (koptelefoon). Is er een mogelijkheid om 2 uitgangen te hebben? Via USB naar een extern kastje met daarop meerdere outputs en evt. inputs, zodat ik tijdens het draaien via een audio programma gebruik kan maken van een 'main output' en een 'monitor output'.

Ik heb hier op GoT gezocht, bij Alternate, en op Google. Op google vind ik wel iets vaags maar niet echt een bekend merk ofzo, dus ik word er niet echt wijs uit wat wel en niet goed is.

Wat ik zoek is dus een USB 'audio box' met daarop i.i.g. 2 outputs en het liefst ook 1 input, gewoon tulp aansluitingen dus.

Wie weet meer...

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 14:40

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:07
De Soundblaster Extigy B.V.

[ Voor 8% gewijzigd door vassago op 30-11-2002 00:46 . Reden: LOL ]

Verwijderd

De Soundblaster Extigy is waarshijnlijk wel iets voor jou, een volledige 5.1 soundkaart met ingebouwde DD decoer

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd precies wat ik zoek :D

Alleen staat bij de system requirements het volgende:

PC Systems or Notebooks with Genuine Intel® Pentium® 350MHz or faster processor

Nou is 't een Celeron 300 met 32 MB (2e hands compaqje) die al heel af en toe kort hapert bij het afspelen.. dus ik vraag me af in hoeverre dat problemen op kan leveren?

Ik ben wel opzoek naar meer memory voor dat ding, 64 of 128 dan is dat probleem denk ik wel opgelost.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 14:40

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ik denk dat als je 64 MB geheugen hebt, dat je dan al een heel eind komt ja. Maar aan de andere kant, bij de beter computerwinkel, mag je em meestal wel testen. Even de laptop meenemen en vriendelijk vragen. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
mOrPhie schreef op 30 november 2002 @ 00:51:
Ik denk dat als je 64 MB geheugen hebt, dat je dan al een heel eind komt ja. Maar aan de andere kant, bij de beter computerwinkel, mag je em meestal wel testen. Even de laptop meenemen en vriendelijk vragen. :)
Dat is inderdaad een optie ja. Ga ik zeker doen :)

Ik kan alleen niet exact terug vinden hoeveel in/outputs 'ie precies heeft?

Opzich is 1 output eigenlijk ook voldoende... main output op dat ding en de monitor op de uitgang van de laptop zelf..

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

volgens mij zijn er al honderd topics over geweest hoor.... ik kan me vergissen, maar om de 2 weken is er weer zo'n topic.. :o

nofi verder..

zoek

[ Voor 51% gewijzigd door djazete op 30-11-2002 12:11 ]

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:36

DSK

boeiend...

Bestaan er zo geen USB dingen zonder al die 5.1 stuff? gewoon 1 of misschien 2 uitgangen? Want die Extigy is nu niet bepaald goedkoop

edit:

PCMCIA mag natuurlijk ook

[ Voor 34% gewijzigd door DSK op 01-12-2002 08:05 ]

Blog (Linux-related)

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 17:05

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Deze maand in de elektuur, usb geluidkaart 1 analogen en 1 S/PDIF ingang en 1 analogen en 1 S/PDIF uitgang. Je moet het wel zelf inelkaar solderen.

PGEQRZEM

Pagina: 1