Nadat ik vanmiddag een backup had gemaakt van alle "belangrijke bestanden" heb ik mijn computer geformatteerd. Nu heb ik dus windows XP opnieuw geinstalleerd en wil m'n backup bestanden er weer op gooien. Blijkt de cd onleesbaar?
Zodra ik via verkenner de cd "verken" zie ik de mappen wel... Zodra ik daar op klik loopt verkenner vast. Ik heb het ook al met een andere computer geprobeert (WinME)... Precies hetzelfde probleem. Andere cd's werken wel gewoon.
De bestanden zijn gebrand met MSI Dragonwriter 48x en er zijn geen errors gerapporteerd tijdens het branden!
Via 't command promt copy f:\* c: komt hij niet verder als:
Dit gebeurt nadat de computer even hangt.
Er zijn bestanden die hebben ik en m'n broer echt weer voor school ed. nodig dus die bestanden zijn echt vitaal!
Ook al verschillende cd-rom spelers geprobeert
Enig idee hoe dit op te lossen?
bvd.
Zodra ik via verkenner de cd "verken" zie ik de mappen wel... Zodra ik daar op klik loopt verkenner vast. Ik heb het ook al met een andere computer geprobeert (WinME)... Precies hetzelfde probleem. Andere cd's werken wel gewoon.
De bestanden zijn gebrand met MSI Dragonwriter 48x en er zijn geen errors gerapporteerd tijdens het branden!
Via 't command promt copy f:\* c: komt hij niet verder als:
code:
1
2
3
| f:\Win2k-XP_23.11.exe The system cannot find the file specified. 0 files where copied |
Dit gebeurt nadat de computer even hangt.
Er zijn bestanden die hebben ik en m'n broer echt weer voor school ed. nodig dus die bestanden zijn echt vitaal!
Ook al verschillende cd-rom spelers geprobeert
Enig idee hoe dit op te lossen?
bvd.
[ Voor 6% gewijzigd door TricTrac op 29-11-2002 23:23 ]