Toon posts:

Microsoft Wireless Optical Desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik vandaag voor bijna 100 euroos een microsoft wireless optical desktop gehaald werkt het klereding niet :(

krijg bij installatie van zowel de Microsoft Wireless Multimedia Keyboard als de installatie van bijgeleverde Microsoft Wireless Optical Mouse allerlei vage errors over niet-bestaande bestandjes in submappen van C:\windows\temp

Deze bestanden zijn na zoeken op de cdrom wel aanwezig, als ik die dan zelf plaats in een zelf gemaakte submap in windows\temp gaat de installatie weer een procentje verder en komt 'ie met een volgende error over hetzelfde bestandje wat nu weer in een andere niet-bestaande submap niet bestaat :( :( :( Als je die map dan weer aanmaakt kom je weer een procentje verder maar hier heb ik dus geen zin in...

Download van nieuwe software van Microsoft.com/keyboard en microsoft.com/mouse levert ook niets op, blijft hetzelfde probleem geven :(

Kortom: HELP

Trouwens, ik gebruik Windows 98.

Tnx alvast!

Verwijderd

in apparaatbeheer op je keyboard gaan staan: stuurprogramma bijwerken, en bij de locatie de map op die cd opgeven. dan zoekt hij bij elk bestand eerst in die map -> ergo, het gaat allemaal automatisch achter elkaar

Verwijderd

Topicstarter
dat werkt dus ook niet, want zodra ik dat doet komt toch weer dat installatiemenu van IntelliType Pro 2.2 (om toetsenbord te kunnen configureren, multimedia-knoppen etc), en dáár gaat het dus juist fout.

met de muis idem, daar heet het programmaatje alleen IntelliPoint.

als ik gewoon de stekkers erin steek werkt het toetsenbord & muis natuurlijk gewoon, maar het gaat dus even om het driver/softwarepakket erbij voor o.a. multimedia functies op het toetsenbord en extra knoppen / scrollwieltje op de muis...

hoe los ik dat op? (zie voor omschrijving van de fout topicstart, gaat om een error 1101, waarover ook niets te vinden is in de knowledgebase van ms. :( )