[WC]siliconen slangen(andere afmetingen dan normaal)

Pagina: 1
Acties:

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik heb al reeds waterkoeling ingebouwd en het werkt behoorlijk.

Reservoir is gemaakt van 5mm plexi. Dit Reservoir is eigenlijk eerder een raam te noemen want hij is erg dun en er past 2 liter in. Het is dus dan ook een raamreservoir die in de zijkant van de kast zit. Verder heb ik een koperen blokkie van _/-\o_ Mafkees _/-\o_ en een kachelradiator van een renault Twingo :P. Pomp is een Eheim 1250.

Alles past op zich perfect :). Maar ik heb gewone plastic slangen die ikzelf nogal stug vind. Daardoor kan ik de kast moeilijk dicht krijgen. Het lukt wel maar gaat niet helemaal zoals ik wil. Met siliconen slangen zou het een stuk makkelijk gaan lijkt mij :).

Alleen nu heb ik niet echt normale maten. De slangen die ik nu heb zijn 12-16 en 16-20.

Dus hierbij mijn vraag: Is er in Enschede een zaak die speciale maten heeft voor siliconenslangen?

Verder heb ik nog een vraag of er ook van die speciale sluitkoppelingen zijn. Daarmee bedoel ik dus afsluitstukken die automatisch het water afsluiten als je de slang afkoppelt.

specs

• Tripp
* Tripp * Tripp

specs

Verwijderd

perslucht sluitingen kan je gebruiken

• Tripp
Verwijderd schreef op 01 december 2002 @ 18:02:
perslucht sluitingen kan je gebruiken
waar te krijgen en kwanta kosta? :P

specs

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-02 07:35

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
siliconenslang weet ik zo net ff niet maar als je koppelstukjes, kraantjes en alle meuk zoekt kijk dan eens bij Aquaria Veldhuis, wat voor maat doorvoerslang heb je dan eigenlijk? Ik heb zelf 1/2" en dat komt overeen met 13-16mm

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Tripp
Ener-G schreef op 01 december 2002 @ 19:09:
siliconenslang weet ik zo net ff niet maar als je koppelstukjes, kraantjes en alle meuk zoekt kijk dan eens bij Aquaria Veldhuis, wat voor maat doorvoerslang heb je dan eigenlijk? Ik heb zelf 1/2" en dat komt overeen met 13-16mm
aquaria veldhuis ben ik al geweest(heb me eheim er vandaan), maar zoveel heeft die ook weer niet.

maar doorvoerslang staat in startpost :)

specs

Pagina: 1