Ik heb net de nieuwe logitech Desktop Comfort gekocht. Ik heb hem gelijk geinstalleerd, maar op de een of andere manier wil de cordless optical mouse niet activeren en werkt dus ook niet (activeer knop van receiver en muis tegelijk indrukken). Het keyboard kon ik wel activeren en werkt wel goed. Ik heb de laatste drivers van Itouch (2.15) en mouseware (9.75) geinstalleerd. Maar drivers hebben volgens mij niks te maken met de activatie van de producten, want dat kan zonder drivers ook. (het lukte ook om mijn desktop cordless optical te activeren zonder de drivers geinstalleerd te hebben.) Een desktopset zonder muis is niks!!!
Ben radeloos, wie weet wat!
Verwijderd
Dan is er waarschijnlijk iets defect 
Controleer voor de zekerheid of je de batterijen wel goed hebt geplaatst
Controleer voor de zekerheid of je de batterijen wel goed hebt geplaatst
Nee, ik heb de batterijen 2x gecheckt en ze zijn vol.
What to do now!
What to do now!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 22:02 ]
Verwijderd
Je moet eerst het knopje van de muis indrukken en daarna van de receiver, dit hoeft niet tegelijkertijd te gebeuren
Hier ook zoiets... maar hier is het het toetsenbord dat niet connect (de eerste dag wel, daarna niet meer....)
Crap maken ze tegenwoordig!
Crap maken ze tegenwoordig!
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Hier een soortgelijk iets met een microsoft wireless desktop. Maar ik denk dat het bij mij komt doordat ik ook een wireless muis van logitech heb en deze elkaar nu storen oid.
Hmm.. dat was het dus niet. Als ik ze als usb gebruik (usb voor keyboard en muis) werkt de muis overigens wel. Allleen als ps/2 niet.
Hmm.. dat was het dus niet. Als ik ze als usb gebruik (usb voor keyboard en muis) werkt de muis overigens wel. Allleen als ps/2 niet.
[ Voor 29% gewijzigd door XKB op 30-11-2002 02:03 ]
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
euh ik heb ook eens een draadloze set gehad van logitech en die werkte alleen op 5 cm van de zender als je verder ging dan dat deed hij niks en reageerd hij niet meer. Denk dat je ook zo'n probleem hebt dan moet je hem gewoon terug brengen naar de winkel of ff met logitech bellen wat te doen.
Ik heb ook eens een keer zo'n ding aan de praat moeten krijgen. Niks lukte, totdat we ik meen aan de onderkant een switchknopje zagen, waarbij je van kanaal kan wisselen. Op het andere kanaal deed hij het wel, misschien dat hij het bij jou ook zo doet 
Dit was trouwens een Microsoft muis.
Dit was trouwens een Microsoft muis.
Nu krijg ik een bericht over die cordless desktop van: (een van de webwinkels uit de pricewatch)...
Wat zeggen ze? "We hebben geconstateerd dat de batterijen zijn gaan lekken!"
Die (meegeleverde) Panasonic alkalinebatterijen KUNNEN helemaal niet lekken, en ik heb ze daags tevoren nog getest, deden het wel goed in de optical mouse (fel rood licht).
Zijn dat nou oplichters of gewoon prutz0rz???
Wat zeggen ze? "We hebben geconstateerd dat de batterijen zijn gaan lekken!"
Die (meegeleverde) Panasonic alkalinebatterijen KUNNEN helemaal niet lekken, en ik heb ze daags tevoren nog getest, deden het wel goed in de optical mouse (fel rood licht).
Zijn dat nou oplichters of gewoon prutz0rz???
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Alleen het keyboard werkt en niet de muis. Ik heb het apparaat dus geruild voor een andere. Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Nu heb ik het apparaat getest op een andere computer en daar deed hij het gewoon wel (muis en keyboard beide). Daarom snap ik niet dat de muis het niet doet op mijn computer, maar het keyboard wel. De muis en keyboard zijn beide geactiveerd maar de muis, oftewel het pijltje op mijn beeldscherm, reageert niet op de bewegingen die ik met de muis maak.
Wat simpele dingen die om 1 of andere vage redenen nog wel es kunnen helpen.
Muis unpluggen uit USB en weer inpluggen. Kijk eens bij apparaatbeheer es of er niet nog een muis geinstalled staat, onder XP bijvoorbeeld moet ik eerst oude muis wegpleuren voordat ie pas nieuwe herkent.
Welk OS draai je eigenlijk?
Muis unpluggen uit USB en weer inpluggen. Kijk eens bij apparaatbeheer es of er niet nog een muis geinstalled staat, onder XP bijvoorbeeld moet ik eerst oude muis wegpleuren voordat ie pas nieuwe herkent.
Welk OS draai je eigenlijk?
Ik draai win98SE, en nee er is geen andere muis actief. En muis en toetsenbord zijn aangesloten op PS/2.
Ik heb ook een soort gelijk probleem.
Wat ik gemerkt heb, althans tot op heden, is dat ie wel gaat werken als ik niks van logitech soft installeer en gewoon de drivers pak die bij xp geleverd zijn.
Ik gebruik dus xp
Heel wierd allemaal na het opstarten van de pc en het opbouwen van bureaublad stopt de muis er gewoon mee. Ik dus alle software eraf gehaald en had eigenlijk al gelijk positief resultaat na het verwijderen van de itouch software voor toetsenbord!
Dus de soft verwijderen en kijken wat ie dan doet
Wat ik gemerkt heb, althans tot op heden, is dat ie wel gaat werken als ik niks van logitech soft installeer en gewoon de drivers pak die bij xp geleverd zijn.
Ik gebruik dus xp
Heel wierd allemaal na het opstarten van de pc en het opbouwen van bureaublad stopt de muis er gewoon mee. Ik dus alle software eraf gehaald en had eigenlijk al gelijk positief resultaat na het verwijderen van de itouch software voor toetsenbord!
Dus de soft verwijderen en kijken wat ie dan doet
Je moet die knopjes op de receiver en de muis om en om indrukken. Op een gegeven moment geeft de muis dan wel een teken van leven.
Trouwens voor de drivers maakt het niet uit. Ik heb hier een cordless desktop optical staan en daar heb ik nog nooit drivers voor geïnstaleerd.
Trouwens voor de drivers maakt het niet uit. Ik heb hier een cordless desktop optical staan en daar heb ik nog nooit drivers voor geïnstaleerd.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dat heb ik dus ook geprobeerd precies zoals ze bij logitech zeggen: eerst de muis en dan de reciever maar denk je dat dat werkt? al doet ik het 100x geen teken van leven. De enige remedie voor mij op dat moment is de hardware verwijderen en opnieuw opstarten en voila werken de muis zonder enige problemen na een keer of 5 weer aanzetten van pc zoals een ieder dat normaal doet stopt ie er weer mee ???liquid-orange schreef op 28 juni 2004 @ 10:45:
Je moet die knopjes op de receiver en de muis om en om indrukken. Op een gegeven moment geeft de muis dan wel een teken van leven.
Software verwijderd van toetsenbord (ivm de functie toetsen geinstalled) deed ie het weer normaal.
Pagina: 1