Toon posts:

team ineens als subteam bij dpc voegen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje dat vast al eens vaker is gesteld maar aangezien de zoekfunctie alleen maar zijn werk doet als je op "error" zoekt toch maar eventjes:

Ik heb nu een redelijk lopend team bij seti en denk erover om dit team bij dpc te gooien, maar dan wel alleen als ik die als subteam of zoiets kan behouden, kan dat? en vraag twee: kan ik ook ineens het hele team overbrengen of moeten alle leden van mijn team dat individueel doen?

• SterBeek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 18:58
Als ze allemaal een andere account (e-mail adress) hebben moeten ze dat allemaal individueel doen ja.
Werken jullie op 1 account (e-mail adress) dan kan dit in 1 keer. :)

Verwijderd

Topicstarter
maar ik kan wel een subteam oprichten?

Verwijderd

Ja dat kan :)

• SterBeek
Als je alle leden onder 1 en het zelfde e-mail adres laat flushen dus 1 account dan is dit mogelijk ja.

Om dan als nog een een vergelijk te krijgen kan je het beste een proxy op zetten waar iedereen naar flusht en vervolgens daar wat stats van maken en je hebt toch een subteam.

Hier staat hoe je een proxy op zet.

en hier hoe je subteamstats maakt.

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
welkom :)

Zijn jullie seti@netherlands?? (vast niet)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

E-jey schreef op 29 November 2002 @ 22:36:

redelijk lopend team
Nah, zal wel niet (jammer genoeg ;) )

🖥️ | 🚗

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
welk team zijn jullie dan wel???? als jullie niet S@nl zijn??

Verwijderd

Topicstarter
ons is vussiewussie rekent, een losstaand setiteam dat verder alleen bij berkeley geregistreerd staat

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 14:38 . Reden: typfout ]

Verwijderd

Topicstarter
enneh, ikke niet webserver hebben waar ik zomaar dingetjes op kan gooien, en dat is begrijp ik wel nodig om units van een aantal verschillende accounts (12 in totaal waarvan ongeveer de helt nog actief) in mijn (sub)team te gooien.

Kun je niet op een website aangeven welke accounts als subeam bij elkaar horen want ik krijg de rest nooit zover dat ze als een man gaan flushen onder mijn account (of een van de anderen)

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Verwijderd schreef op 30 november 2002 @ 14:46:
Kun je niet op een website aangeven welke accounts als subeam bij elkaar horen want ik krijg de rest nooit zover dat ze als een man gaan flushen onder mijn account (of een van de anderen)
Nee.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• SterBeek
Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 14:46:

...

Zo ver ik weet zijn die site's niet aanwezig, kan niet niemand anders van je (sub)team een webserver opzetten en hier deze scripts op draaien. dan is het probleem verholpen, anders kan je alleen maar een bestaand subteam joinen. En daar vragen of ze een apart script voor jullie willen maken.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
als je het echt simpel wilt houden ga je met z'n allen verder met de beste account. De rest natuurlijk ook DPC laten joinen :+

Al een beslissing gemaakt wat jullie gaan doen?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

met zijn allen verder gaan op de beste account, je clients ook effe daarop aanpassen en dan vragen of berkeley de rest van de accounts wil mergen met die grootste (hiervoor is een email in omloop, gok dat die zo wel effe hier wordt neergezet :))

Verwijderd

Topicstarter
Dat mergen gaat sowiezo niet lukken, de rest van de teamleden wil graag hun eigen ikke account behouden, en wat de andere opties betreft daar heb ik de middelen niet voor, en eerlijk gezegd ook te weinig zin om het allemaal te regelen, dus ik denk dat vussiewussie rekent toch maar als individu verdergaat en niet bij de groten der aarde gaat horen :(

Maar julle in ieder geval bedankt voor de behulpzaamheid en nog veel succes met de dpc projecten

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17

Rannasha

Does not compute.

E-jey schreef op 29 november 2002 @ 22:36:

Hallo, ik zit bij een team met 3000 Seti-ers, we willen graag joinen... Hoe moet dat ?

8)7

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Species5618 schreef op 01 December 2002 @ 17:27:
[...]

Hallo, ik zit bij een team met 3000 Seti-ers, we willen graag joinen... Hoe moet dat ?

8)7

Jou willen we niet hebben, de rest van het team wel >:) ;)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

MarkB schreef op 01 december 2002 @ 17:46:

[...]

Jou willen we niet hebben, de rest van het team wel >:) ;)
ROFL :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1