Ik draai nu op een verschrikkelijk systeem, een AMD K6-2, TNT2 Ultra en 128 MB RAM, Dit is niet leuk meer omdat je er niet meer fatsoenlijk op kan gamen...(byv. Counter-Strike) Ik ga daarom de 24ste naar de HCC beurs in Utrecht en ik ga voor de AMD Thunderbird 800 (of hoger). Welk moederbord raden jullie aan. ik ben op zoek naar een moederbord dat rond de 400 piek ligt
Plz geef advies....:)))
Abit (KT7 / KT7-Raid) voor AMD (Duron of Thunderbird)
ASUS voor Intel Pentium III
toch maar ander forum kiezen ja
ASUS voor Intel Pentium III
toch maar ander forum kiezen ja
Nou een vriend van mij heeft een KT7 en ik moet zeggen dat ik de layout van de KT7 echt super bagger vind. Al die hoogstaande condensators en je kan je cooler niet eens fatsoenlijk installeren, moeten je condensators worden omgebogen. Dus wat de layout betreft is het een bagger bordje.
Daarom zou ik voor de A7V gaan. Niks geen last van condensators en overigens zeer stabiel. Er is nu een nieuwe BIOS waarmee je de multiplier in het BIOS kan instellen, net zoals bij de KT7 dus. Eigenlijk zie ik geen reden meer om een KT7 te halen dus.
Daarom zou ik voor de A7V gaan. Niks geen last van condensators en overigens zeer stabiel. Er is nu een nieuwe BIOS waarmee je de multiplier in het BIOS kan instellen, net zoals bij de KT7 dus. Eigenlijk zie ik geen reden meer om een KT7 te halen dus.
Verwijderd
Als zeer tevreden bezitter van een A7V vind ik dat wel interessant. Heb je een linkje of zo waar ik die BIOS image kan neerhalen?Er is nu een nieuwe BIOS waarmee je de multiplier in het BIOS kan instellen
Verwijderd
Kijk op www.m3dzone.com daar staat het in het nieuws.... verder geef ik je de link ff... 
www.m3dzone.com/files/asus/a7v/1005_03d.awd
www.m3dzone.com/files/asus/a7v/1005_03d.awd
Pagina: 1