Toon posts:

Gp 1600 mah compatible met Hema NIMH lader?

Pagina: 1
Acties:
  • 882 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moeder zou sinterklaas inkopen doen, en nu heeft ze 1600 mah GPbatterijen gekocht, en een NIMH&NICD lader van de hema gekocht. Kunnen de GP batterijen ook in de HEMA-lader geladen worden?
Anders moet ze ze morgen nog even omruilen.
De lader van de hema is een snellader, type nr. 41.21.0704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Want op het pakje van de GP stond (natuurlijk ;-)) dat het aangereden was om ze met de Powerbank te laden. Maar ze kunnen dus gewoon in de hema lader... mooi, ik heb mn sinterklaas kado wel binnen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een vriend van me heeft in een GP-lader ooit niet-GP-batterijen gedaan, dat gaat hartstikke fout (een batterij was lichtelijk uit elkaar geploft en dat geeft een rotzooi). Ik zou de GP-batterijen niet in een niet-GP-lader doen, voorkomen is beter dan genezen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje tussendoor, waar bestel je die mooie laders en batterijen :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, werkt prima, ik heb ze zelf nml alweer een jaartje in die lader en het werkt prima :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 17:43
pven schreef op 29 November 2002 @ 22:49:
Een vriend van me heeft in een GP-lader ooit niet-GP-batterijen gedaan, dat gaat hartstikke fout (een batterij was lichtelijk uit elkaar geploft en dat geeft een rotzooi). Ik zou de GP-batterijen niet in een niet-GP-lader doen, voorkomen is beter dan genezen.
Ligt volgens mij ook wel aan het soort GP lader. Naast normale laders heeft GP ook een soort turbo laders en niet alle batterijen kunnen dat aan (met rotzooi tot gevolg). Andersom ("turbo" batterijen in een gewone lader) moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
DarkFlow schreef op 29 November 2002 @ 23:05:
[...]

Ligt volgens mij ook wel aan het soort GP lader. Naast normale laders heeft GP ook een soort turbo laders en niet alle batterijen kunnen dat aan (met rotzooi tot gevolg). Andersom ("turbo" batterijen in een gewone lader) moet geen probleem zijn.
Ahja, inderdaad: er staat me iets mij dat het inderdaad om een turbo-lader gaat. O-)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 14:19

Aidix

Geluidspietlut

Als je zware NiMH batterijen in een lader gooit met timer dan heb je aardige kans dat ze niet helemaal vol zijn als de timer afslaat.
Het beste is nog altijd een zelfdenkende lader (met delta peak detectie per laadschacht) die laadt elke batterij tot de nok en gaat dan over op druppelladen.

Een GP Powebank smart is wel duur, maar ook heel snel en heel goed. Alle batterijen kunnen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrene jij hebt dus dezelfde lader met dezelfde batterijen? als het bij jou goed gaat, moet dat hier ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:09

BaRF

bijna kerst

de meeste fabrikanten hebben allemaal een nét iets andere samenstelling van de batterij en laders, en in sommige gevallen kan dat fout gaan. Het wordt ook aangeraden om gewoon de lader bij het merk batterijen te nemen :P * BaRF hugs zŽn GP Powerbank Smart nog een keertje...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 22:53:
ff vraagje tussendoor, waar bestel je die mooie laders en batterijen :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch
http://www.tweakers.net/pricewatch/27129

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 20:53 . Reden: linkje erbij ]

Pagina: 1