O2-500 abo i.c.m. Postbank toestel

Pagina: 1
Acties:

• lankras
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33
Aangezien O2 in de maand november een mooie aanbieding heeft (geen aansluitkosten à 50 euro, eerste 3 maanden 7,50 euro i.p.v. 12,50) denk ik erover om zo'n SIM kaartje te kopen. Die wil ik dan in het Siemens "Postbank" toestel van mijn ouders doen waarna zij mijn Nokia 5110 krijgen (weten zij alleen nog niet heheheheh.)

Een vriend van me vertelde echter dat je - afgezien van SIM lock - niet zomaar andere SIMs in die door de Postbank uitgereikte toestelletjes kan zetten, omdat die met speciale software geprogrammeerd zijn :?

Weet iemand hoe dat zit?

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

k heb zelf ook zo'n postbank telefoon .. maar ik heb hem van een onguur winkeltje inn ongelockte versie gekocht .... en die deed het gewoon met O2 abbo .. kan me niet voorstellen dat er "speciale" software in zit .. al zou het wel zo zijn dan hoeft dat ook geen obstakel te zijn

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb dezelfde foon van de Postbank, geunlocked omdat de legale unlockcode het niet deed |:(
Ik kan nu gewoon alle SIM kaarten erin stoppen hoor. Ik geloof dus ook niet dat jij problemen ermee zult hebben :)

🌞🍃

• lankras
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33
OK, kewl. Als t goed is zou ik em niet eens hoeven unlocken, aangezien ik er dus een andere O2 (Telfort) kaart in zet. Thnx mensen! :-)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Van dat laatste ben ik niet helemaal zeker. Volgens mij is die foon op een speciale manier gelocked, zodat alleen de SIM waarmee je kan m-bankieren het doet. Maar ... zoek naar termen als postbank en telfort en je vindt vast iets, want hier is een lang draadje aan vooraf gegaan.
Overigens: ik heb pas mijn unlock-codes via de website van O2 aangevraagd en binnen twee weken had ik ze in huis (uiteraard gratis).

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 08:45
Die telefoon is prima te unlocken hoor! Ik heb er zelf vodafone prepaid inzitten, maar ook de sim van de postbank en een O2 abo werkt er prima mee...

Verwijderd

gwoon unlocken :)
Pagina: 1