She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
LG 510 of LG 600HarrieH schreef op 29 November 2002 @ 20:43:
Ik kan weinig info in de search vinden, op google is het ook niet al te dik...
Dit is nog iets wat ik heb gevonden, misschien helpt het om jou keuze te bepalen.
Ik zit vooral een beetje met het feit dat die verkoper dat toestel helemaal afkraakte.. Leek me een eerlijke gast.. Ben beetje op zoek naar mensen die em zelf hebben, zijn er problemen mee ect....
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Erg positief
Ik denk dat je LG (nog) niet kan afkraaken.
LG is een supernieuw merk op de Nederlandse GSM markt en doet het naar mijn mening erg goed qua: Kwaliteit, support, duidelijkheid, etc...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Je vraagt om een goed toestel, dan zou ik gewoon voor de t68i gaan. In mijn ogen het beste en meest complete toestel wat er op het moment te krijgen is!!ginz2002 schreef op 29 november 2002 @ 22:20:
mijn verbazing over LG is juist erg positief....
Erg positief
Ik denk dat je LG (nog) niet kan afkraaken.
LG is een supernieuw merk op de Nederlandse GSM markt en doet het naar mijn mening erg goed qua: Kwaliteit, support, duidelijkheid, etc...
misschien een beetje teveel (overbodige) luxeVerwijderd schreef op 30 november 2002 @ 09:00:
[...]
Je vraagt om een goed toestel, dan zou ik gewoon voor de t68i gaan. In mijn ogen het beste en meest complete toestel wat er op het moment te krijgen is!!
kan me niet voorstellen dat iedereen (zelfs maar de helft) van de T68 gebruikers bluetooth gebruiken...
als de ts dit ook niet van plan is, kun je beter geld sparen voor bijv. een 6510 te kopen....150 euro goedkoper en (naar mijn mening) mooier en handiger (o.a sneller menu)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als ik zo naar de designs kijk, spreekt die LG mij het meest aan, de prijs is ook een voordeel.. Maar dan gaat zo'n eikelverkoper dat toestel helemaal afkraken. Zei hebben dus slechte ervaringen gehad met de LG als winkel..
Maar wat ik verder op internet lees, is wel allemaal postief..
De t68i heb ik hier ook liggen en gebruik ik eigenlijk wel het vaakst (ivm met de nummers die in de phone staan), maar toch vind ik het niet echt een super toestel, het toestel zelf reageert niet lekker vlot en de knopjes maken een vreselijk irritant plastic klikgeluidje.
Maarja de LG heeft weer niet zo'n mooi scherm als de t68i.
Zelf raad ik je echt aan om die LG te nemen, een klein licht en lekker toestel ( in de doos zit ook standaar een headset meegeleverd itt de t68i).
Van de t68i is het scherm ook krasgevoeliger, nu na 2,3 maand vrij intensief gebruikt te hebben zitten er behoorlijk wat krasjes op het scherm.
Dan mis je die xpress-on-covers wel weer van nokia
De t68i is geen slecht toestel, integendeel, maar als je geen of weinig waarde hecht aan al die extra functies dan is de LG een perfecte keuze!
39
Verwijderd
Super licht, prachtig design en geen problemen.
Heb 'm een paar weken geleden gekocht bij GSMstunter.nl met een KPN Mobile 60 abbo voor €40,- (is nu €59 geworden)
Collega van mij heeft die t68i maar als ik zou moeten kiezen dan hield ik absoluut de LG
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
bij tell me krijg je nu gratis kleurentv zag ik in de folder, dus als de phone nie bevalt
ga je gewoon lekker tv kijken lol
Mischien zeikt ie hem wel zodat je een duurdere neemt, verkopers zijn niet domHarrieH schreef op 30 November 2002 @ 10:10:
Als ik zo naar de designs kijk, spreekt die LG mij het meest aan, de prijs is ook een voordeel..
Alle proemn in n drek
Lucky Goldstar
[ Voor 90% gewijzigd door Keesr op 01-12-2002 12:56 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Die gaat dus naar me zusje.. Dan toch maar die LG halen, blijkbaar heb ik de verkoper niet goed verstaan toen ik er was, deze vertelde mij dat de LG 159 euro was, zonder de actie (dvd spelers) bij mijn kpn 60 abbonoment..
59 euro vind ik echt een koopje, het toestel ziet er echt zeer goed uit, en je kunt synschronisen met MS outlook, ook een pluspunt. Blij dat er wat goede ervaring zijn

Mijn boefje is liev!
Soms is m'n telefoon ineens uit, moet ik em weer aan zetten .. heel vaag.. gebeurt ongeveer 1 x in de 3 weken.. soms duurt het even voordat ie aanspringt als je hem open klapt, dat gebeurt ongeveer 1 x in de week..
verder een erg fijn / mooi toestel. Enige waar ik niet tevreden over ben is BEN!!, heb op m'n flat in het centrum van Alkmaar niet eens bereik (ligt aan de flat, rest van alkmaar heb je wel bereik).
Conclusie, verkoper is niet zo aardig, maar heeft wel een punt qua reparatie.. die sux..
maarjah.. dat hebben wel meer merken, siemens is ook niet zo heel goed in repareren.