Toon posts:

[Novell] hoe maak ik duidelijk dat ik een CNE opl. nodig heb

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk op een helpdesk en heb de kans om een CNE opleiding te volgen maar ik moet dit wel goed kunnen onderbouwen naar mijn chef toe. Heeft iemand enig idee wat ik zou kunnen zeggen want ik ben echt gebrand op deze opleiding.
Wij werken op de zaak met Netware 5. Bij voorkeur praktijkvoorbeelden, maar elke suggestie is welkom.

• Acmosa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 16:58

Acmosa

...no comment.

Maak duidelijk dat je dan andere taken kan verrichten dan helpdesk.
Met alleen een CNE opleiding kom je er niet, je moet ook ervaring in het veld opdoen. Met een baan als helpdesk kom je daar niet ver mee.

But then again, I could be wrong..

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 08:46
probeer hem uit te leggen dat jij je klanten na het behalen van je CNE opleiding nog beter kan helpen doordat je dan novell problemen snellen kunt analyseren en de oplossing kunt aangeven

For rent

Verwijderd

zeg dat je dan breder inzetbaar bent, en mogelijk ook kan functioneren als nood administrator?

Verwijderd

Topicstarter
hartstikke mooi, misschien nog meer?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:02
Gewoon naar die vent toestappen en zeggen dat je langzamerhand van die helpdesk af wil (eventueel parttime beheerder gaan spelen). Soort persoonlijk opleidingsplan neerleggen. Nee heb je ja kun je krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Domino schreef op 02 December 2002 @ 11:24:
Gewoon naar die vent toestappen en zeggen dat je langzamerhand van die helpdesk af wil (eventueel parttime beheerder gaan spelen). Soort persoonlijk opleidingsplan neerleggen. Nee heb je ja kun je krijgen.
Ja, daar heb ik wat aan :Z |:(

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:02
Waarom zou je daar niks aan hebben? Als ik jou manager was liet ik je die opleiding ook aleen doen als jij later meer geld gaat verdienen voor mij. Dus moet je van die helpdesk af.

Je denkt toch niet dat je zomaar allerhande cursussen en certificeringen kan gaan doen zonder dat daar iets tegenover staat?

Enuh, beetje minder reageren mag ook wel, anders zoek het lekker zelf uit allemaal. :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 23:56:
[...]

Ja, daar heb ik wat aan :Z |:(

Ik vond het toch al een twijfelachtig topic voor wat betreft de plaatsing in NOS. Maar deze kan nu wel op slot. Dit is niet de wijze waarop we hier met elkaar omgaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.