Toon posts:

GoT Search doet het niet bij mij

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik weet niet of ik hier goed zit zo niet dan weet ik het ook niet want ik heb de FAQ ook gelezen

de naam zegt het al als ik Maxtor DiamondMax Plus 9 Liquid 60GB intik komt er dit te staan No topics were found containing your keywords. (no_topicmatch)
echt heeeel vaak ook met andere dingen alleen als ik maxtor doe of zo dan komen er wel topics maar dat zijn van die topic waar ik niet bepaald wil gaan kijken omdat daar iets vermeld staat waar ik niks aan heb dus waar kan het aan liggen want ik vind het zeer storend het is al een week ofzo iets eerst was het wel gewoon normaal!!

hellup mij!!! :'(

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-08 23:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

heb je deze ook geprobeerd?
http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega
En normaal moet je hiervoor in Lieve Adjes zijn maar tis al wat vaker gezegd ;)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
dat is zeker mooi kut :>

Misschien heette het topic niet zo :?

[ Voor 92% gewijzigd door supakeen op 29-11-2002 19:37 ]

Verwijderd

beetje lange zoekterm trouwens, gewoon op "Diamondmax" zoeken op omega zou voldoende moeten zijn

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Downtime, React v1.7, Search

Kijk daar eens :)
De searchengine is een ander verhaal. We hebben min-of-meer de hoop opgegeven dat het searchprincipe van React (en wat topix al had) nog echt geschikt te maken is voor GoT zonder flinke concessies te doen (niet alles doorzoekbaar maken bijv).
Mijn proef-opzet met Omega is helaas ook niet helemaal stabiel, niet dat ik dit als vervanger zie, maar het zou wel leuk zijn als ie het gewoon goed deed
Parse is op zoek gegaan naar een losse searchengine en gaat die in React "pluggen", hierdoor wordt vooral de opslag van de data een stuk efficienter gedaan dan wat er met mysql mogelijk is (voor search-engines wel te verstaan, voor andere zaken voldoet het prima). Waardoor het zoeken en indexeren een stuk sneller moet gaan kunnen, ondanks dat de volledige database doorzoekbaar blijft.
Helaas neemt het nog wel wat tijd in, maar het geschikt maken van de sql-based searcher schoot ook niet echt op.

Dit topic is gesloten.