Toon posts:

info over opvoeren.. van moederbord..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb een asus TX97 moederbord en ik wil hem eigenlijk opvoeren oftwel sneller laten lopen aangezien ik nu maar pentium 1 233 heb wil ik hem laten opvoeren/versnellen tot 400 of 450 als dat kan .. ben jij degene die weet of dat kan.. hoe duur het is stuur dan een e-mail of schrijf een bericht..

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:11
in jouw geval is het misschien het makkelijkst om een andere pc te kopen, omdat ik de indruk heb dat je niet echt bekend bent met de materie (no offence), en dat je anders misschien eindigt met een dood moederbord en een dode processor. Als je toch door wilt zetten: ik denk dat je een andere processor wilt hebben op je bestaande moederbord. Dat heeft niets met opvoeren te maken. Kijk eerst even op bijv. www.asustek.de naar de specificaties van dat moederbord, en met name welke processoren dat ding ondersteunt, en ga dan op zoek naar een daar geliste processor.

ach...in een volgend leven lach je er om!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Opvoeren.. Hmm.. snelle cilinder, spoelpoorten uitvijlen, grotere carborateur, andere uitlaat etc..

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
En nu seriees.. Misschien moet jij ff wat sites gaan bezoeken, want de snelheid die jij wil kan je al snel gaan denken aan een vriezer met je CPU erin..

• Baur
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Baur

Opperlurker

Ik heb hier ooit een computer gehad met een Asus tx-97 e die ik draaide met een AMD K6-2 400 MHz, je moet gewoon de bus op 66 MHz zetten en de multiplier op 2x (Daar wordt door de K6-2 6x van gemaakt). En dat draaide zonder problemen.

The need for speed drives me

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Als je mobo het kan idd een k6-2 tje erin.

Kan ie nog wel een paar jaar mee (aangenomen dat je tekstverwerkt en internet)
Pagina: 1