Toon posts:

lcd aan de muur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg me af of je een lcd ook aan de muur kunt hangen en dus de voet eraf kunt halen? of kan je dat beter niet doen ivm warmte oid

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:02
er is een bepaald systeem waardoor et wel kan, moet je even kijken of je aan de achterkant van je scherm 4 schoeven hebt zitten.
Hier zijn ook steunen voor te verkrijgen.
Of koop een Samsung 152t, die heeft standaard al een beugel en de mogelijkheid :P

KnowYourBeans

Verwijderd

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Probeer eerst zelf wat te zoeken, dit is zeker vindbaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb dus nog geen scherm en mischien zijn er mensen die er ervavaring mee hebben

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

kan met een (dure) monitorarm die de VESA (correct me if i'm wrong) standaard ondersteund... als het goed is zijn alle tft monitoren te gebruiken met een monitorarm die die standaard ondersteund, die monitorarmen zijn trouwens wel best heel erg prijzig...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 19:20:
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Probeer eerst zelf wat te zoeken, dit is zeker vindbaar :)
Loop jij nu alleen topics af om mensen op de faq te wijzen, of doe je ook nog wat nuttig advies van de hand?

Ontopic: Er zijn verschillende bevestigingssteunen in de handel voor lcd schermen. Even bij een goed gesorteerde zaak langs gaan.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
syserr schreef op 29 november 2002 @ 19:40:
kan met een (dure) monitorarm die de VESA (correct me if i'm wrong) standaard ondersteund... als het goed is zijn alle tft monitoren te gebruiken met een monitorarm die die standaard ondersteund, die monitorarmen zijn trouwens wel best heel erg prijzig...
hij wil em dus echt op de muur gaan hangen zonder arm. lijkt mij niet echt handig want je kan de monitor dus nooit meer draaien of in de stand zetten die jij het fijnste vindt werken. aangezien een tft niet echt warm wordt en er ventilatie aan de kanten van een scherm zitten lijkt me dit niet echt probleem, alhoewel het nut mij echt ontgaat.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
idd, ik wil hem kort aan de muur hangen, 2 eigenlijk, dit om de werkplek (thuis) klein te krijgen, bedankt voor de reacties kijk wel ff bij de compuboer :)

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

De Hercules prophetview is geschikt voor het hangen aan de muur. Geen beugeltjes ofzo.
Pootje eraf en klaar.
Maarja juist dat pootje is bij een prophetview zo mooi. ;-)

Enne strak schermpje.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:09
OkselFris schreef op 29 November 2002 @ 21:46:
De Hercules prophetview is geschikt voor het hangen aan de muur. Geen beugeltjes ofzo.
Pootje eraf en klaar.

Enne strak schermpje.
dat pootje maakt de hercules juist lelijk, maar dat is mijn mening

maar waar is zon monitorarm dan te koop, lijkt me namelijk erg handig

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
OkselFris schreef op 29 November 2002 @ 21:46:
Pootje eraf en klaar.

Enne strak schermpje.
hehe dat ding kun je altijd nog inzetten als boomerang :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1