Toon posts:

DivX afspelen op Breedbeeld TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een XP 1800+ met 2 videokaarten (geforce2 en een tnt2) en ik wil een DivX-je op mn breedbeeld afspelen.

Het volgende gebeurd:

Ik schakel mn desktop in op mn TV mbv de instellingen van de videokaarten...
Ik sleep het venster met de film naar de TV....

Maar, als ik deze full-screen wil bekijken, verschijnt ie niet fullscreen op de TV, maar op mn monitor (no.1).

Ik gebruik een s-video kabeltje.

Het is me een keer gelukt....wat doe ik fout |:(

Bedankt alvast !

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03-2025

GUBO

Jij hier ?

Als je DivX Player gebruikt, kan je met rechtermuisknop, set aspect radio, Wide Aspect (16:9) instellen.
Dan doet hij het wel.

[ Voor 16% gewijzigd door GUBO op 29-11-2002 19:10 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Tja, met welk programma probeer je hem te bekijken, er zijn veel progs die idd enkle op je primaire monitor full screen doen, probeer anders gewoon de mplayer2.exe in je progfiles/wmplayer map eens, die kan met alt+enter wel fullscreen op je andere monitor...

Verwijderd

Ik kende iemand die had dat ook, dan moet je even Windows Media Player 9 installeren ipv 8...

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 19:12 ]

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49
GUBO schreef op 29 november 2002 @ 19:09:
Als je DivX Player gebruikt, kan je met rechtermuisknop, set aspect radio, Wide Aspect (16:9) instellen.
Dan doet hij het wel.
volges mij gaat hij het hiermee niet oplossen?
Hij wilt dat de film full-screen getoond wordt op de 2de videokaart en dus niet de eerste

Je moet hiervoor een programma downloaden,waarvan ik spijtig genoeg de naam even kwijt ben :)
maar je vind dit wel via de search hier ergens op got

Verwijderd

Topicstarter
GUBO schreef op 29 November 2002 @ 19:09:
Dan doet hij het wel.
Ja dat was het !!!!

Maar....nu begint het geluid te haperen zodra ik em fullscreen zet |:(

Verwijderd

Topicstarter
DaRKie schreef op 29 november 2002 @ 19:12:
[...]

volges mij gaat hij het hiermee niet oplossen?
Hij wilt dat de film full-screen getoond wordt op de 2de videokaart en dus niet de eerste

Je moet hiervoor een programma downloaden,waarvan ik spijtig genoeg de naam even kwijt ben :)
maar je vind dit wel via de search hier ergens op got
De oude MediaPlayer dus....

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 29 November 2002 @ 19:11:
Tja, met welk programma probeer je hem te bekijken, er zijn veel progs die idd enkle op je primaire monitor full screen doen, probeer anders gewoon de mplayer2.exe in je progfiles/wmplayer map eens, die kan met alt+enter wel fullscreen op je andere monitor...
Fullscreen werkt nu wel...maar het geluid hapert :(

Verwijderd

Topicstarter
Hellup plz ;'(

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 08:55
probeer Mplayer2.exe (in je wmplayer dir), is een oude maar die speelt ALLES hier goed, mp 8 schokt soms en 9 is erg kloten.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 19:18:
[...]

Fullscreen werkt nu wel...maar het geluid hapert :(
Dan werkt de hardware acceleratie niet, maybe moet je de videokaart die op de TV zit aangesloten als primaire videokaart instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Tadango schreef op 02 december 2002 @ 19:07:
probeer Mplayer2.exe (in je wmplayer dir), is een oude maar die speelt ALLES hier goed, mp 8 schokt soms en 9 is erg kloten.
Dit heb ik idd geprobeerd maar dit keer hapert het geluid, dit was de vorige keer niet zo en speelde ik het via dezelfde videokaart af.

Verwijderd

ik gebruik gewoon media player 7 en dat werkt perfect:s gewoon met de composietaansluiting, geluid en beeld synchroom....:S als je het geluid via je pc boxen doet heb je dan t probleem ook?

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 22:35

gprins

Crtl + Alt + Del

Je moet de nieuwe detonater 40 drivers downloaden die kunnen overlay van films direct op je andere monitor full screen weer geven

Bij beeldscherm eigenschappen->geforce->dan in het linker uitklap menu "overlays"-> daar moet je bovenin dan bij overlay mirrors iets veranderen

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

probeer eens bsplayer, die werkt bij mij zeer goed!
Pagina: 1