[USB2.0] MSI KT4 - werkt USB2 wel?

Pagina: 1
Acties:

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Topicstarter
Ik heb onlangs een MSI KT4V-L gekocht, en ben niet zeker of USB2.0 nu wel of niet werkt. Mijn scanner (HP3500C) en printer (HP3820) zouden wel USB2.0 aankunnen. In apparaatbeheer (WinXP SP-1, weergave op verbinding) zie ik het volgende staan wat betreft USB (ik heb 6 poorten):

VIA Rev 5 or later USB Universal Host Controller
--- USB Root Hub
--- HP Scanjet 3500c Series

--- USB Root Hub
--- USB Printing Support

--- USB Root Hub

VIA USB 2.0 Enhanced Host Controller
--- USB Root Hub

Betekent dit nu dat de scanner/printer niet op de USB2.0 zijn aangesloten, of moet ik die laatste zien als een soort overkoepelende controller die alle 6 de Rev 5 poorten aanstuurt? Ik heb alles geprobeerd wat betreft de-installeren/herinstalleren en inpluggen in andere poorten, maar steeds blijft die root hub van de USB 2.0 leeg. Kan iemand mij misschien vertellen of dit zo hoort of niet.

A pc is like a work of art; it's never finished

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Klopt wel geloof ik. Je draait zeker windows XP?

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Kijk een op de site van MSI: www.msi-computer.nl voor een BIOS flash, wat ik wel weet is dat zowieso een van de KT4-versies een BIOS update heeft waarin een aantal USB 2.0 foutjes zijn opgelost!

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 20:29:
Kijk een op de site van MSI: www.msi-computer.nl voor een BIOS flash, wat ik wel weet is dat zowieso een van de KT4-versies een BIOS update heeft waarin een aantal USB 2.0 foutjes zijn opgelost!
Dat was mijn idee ook, laatste BIOS gedownd, geen verschil. Dat is het dus niet. Zijn er andere USB 2.0 gebruikers die weten of bovenstaande configuratie juist is (bij het eerste bericht dus)?

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Even een klein schopje.

Is er iemand die weet of USB2 volgens de eerder geposte config werkt of niet? Sandra ziet ook geen devices bij de USB2-controller, wel bij de "gewone". Raar of normaal?

Verwijderd

gewoon ff je bios updaten, werkt bij mij ook perfect
Pagina: 1