Toon posts:

Battlefield v1.2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,
Ik heb net de nieuwe update voor battlefield gedownload wil ik hem instaleren krijg ik deze melding:
Setup couldnt find an Battlefield 1942 installation

Mijn versie is zo legaal als het maar kan iemand die weet hoe dit te oplossen is?

Erwin

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32

SilentStorm

z.o.z

heb je een 1.0 -> 1.2 of een 1.1 - > 1.2? Als je de verkeerde hebt wil het ook wel mis gaan

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
Ik ehb nu dacht ik 1.1 goede vraag eigenlijk denk het wel anders kom je dacht ik niet in al die servers.

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

ga eens gauw kijken :+

Verwijderd

Topicstarter
Er staat onderin bij de game:
Btf1942 v1.1

Dus ik wil dus van 1.1 naar 1.2

Verwijderd

Kijk op de officiele site voor een patch oid :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de patch toch al. Die is gewoon officeel want hij werkt bij andere wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 19:13:
Ik heb de patch toch al. Die is gewoon officeel want hij werkt bij andere wel.
:? snap er nu niks meer van volgens de startpost kan je hem niet installeren en later zeg je toch een patch geinstalleerd te hebben... 8)7

Anyway, een clean install van Battlefield en daaroverheen de nieuwste 1.2 patch (dus 1.1 hoeft niet) en het zou moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
Okwe dan dan ga ik dat even doen.

En eh even beter lezen want ik zei dat ie bij andere wel werkt ;).

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Heeft iemand een linkje naar de server versie????

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:24
Wat het ook kan zijn is dat je de verkeerde update hebt. Er is nl. een 1.2 update in omloop die ervoor zorgt dat je niet kan multiplayen. Misschien dat je die hebt. Kijk in in de andere spielerij groep. Daar staat ook een algemene bf 1942 topic in met een link naar de goede update.

Verwijderd

ge-flopt schreef op 29 november 2002 @ 20:23:
Wat het ook kan zijn is dat je de verkeerde update hebt. Er is nl. een 1.2 update in omloop die ervoor zorgt dat je niet kan multiplayen. Misschien dat je die hebt. Kijk in in de andere spielerij groep. Daar staat ook een algemene bf 1942 topic in met een link naar de goede update.
Naar mijn weten is daar niets van waar!

Het enige wat er in omloop zou kunnen zijn is een beta versie die EA per ongeluk heeft opgestuurt naar 3dgamers.com die hebben dat gisteren al weer recht gezet met een melding daarvan op hun site.

Verwijderd

Topicstarter
Lekker dan ik heb opnieuw geinstald en het werkt nu wel dus voor de geintreseerde voor de patch: http://www.avault.com/pcr...ches/bf1942_v1.2_full.exe

Het mooie bij de single is dat de mannetje nu wel op je tank blijvne zitten eerst gingne ze erin erui de hele tijd door.

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

k blij te horen dat ie werkt. maar had je nou de 'verkeerde' patch of niet?

Pagina: 1