Toon posts:

RealTime Overclock mechanisme

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens iets gehoord over een apparaat dat realtime je processor kan overclocken. :) Het is de maat van een cdrom en er zit gewoon een knop op waar je aan kan draaien , deze zit aangesloten op je moederboord en met een LCD schermpje kanje meekijken op hoeveel MHz je zit.
Weet iemand waar je dit kan vinden? :?

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

bij www.xxlcases.nl hebben ze zoiets de Turbo PLL Controller, alleen wel voor een prijs van 769 euro

[specs]

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op 29 november 2002 @ 19:05:
bij www.xxlcases.nl hebben ze zoiets de Turbo PLL Controller, alleen wel voor een prijs van 769 euro
Vind je dat duur??? B)

Zou je misschien niet zelf zo'n ding kunnen maken met potmeters en heel de toei?

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

denk t niet, moet natuurlijk oerstabiel zijn

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

795 euro's , tering man, je hebt echt iets mis in je hoofd wil je zoiets kopen, of je hebt zoveel geld dat je alle soorten farari's al hebt en je weet niet meer wat je wilt kopen.

Het is wel een geil dingetje, 100 euro komt meer in de buurt wil ik eraan denken om zo'n ding aan te schaffen...

Verwijderd

Bartjuh schreef op 29 november 2002 @ 19:19:
795 euro's , tering man, je hebt echt iets mis in je hoofd wil je zoiets kopen, of je hebt zoveel geld dat je alle soorten farari's al hebt en je weet niet meer wat je wilt kopen.

Het is wel een geil dingetje, 100 euro komt meer in de buurt wil ik eraan denken om zo'n ding aan te schaffen...
ff iri doen het is Ferrari ;) B)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:10
kan je het niet gewoon zo doen:
je maakt een programma als softfsb/cpufsb en je zorgt ervoor dat je dat programma die de com/ltp poort kan besturen (dus net als met winamp)

nog leuker, heb je dadelijk een afstands bediening met knopjes: 1= 2ghz, 2 = 2,2 ghz :D

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Leuk zo'n ding..voor 700 euro heb je een Prometeia :D Lastig kiezen soms he 8)7

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

misschien wel leuk idee om een aantal slimme gasten zoiets te laten realiseren hier @ GoT? Of zou het echt te moeilijk zijn zoiets in elkaar te knutselen?
lijkt me iig wel über bruud :9~

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• PingOvercrash77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-01 13:11
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 19:56:
[...]

ff iri doen het is Ferrari ;) B)
Ja zo kom ik ook over de 800posts :Y)

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

Pagina: 1