Toon posts:

hoe kan je het best mp3 downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
okay iedereen download mp3's en koopt daarbij ook de cd's....okay niet iedereen maar laten we even het legale\illegale op zij leggen.
Mijn vraag is wat is de beste manier om mp3's te downloaden zonder dat buma er achter komt?. Bij edonkey heeft de deense overheid mensen boetes gegeven dat willen wij natuurlijk niet dus moet er een manier zijn om buma voor de gek te houden.

1 .Ik zat aan het volgende te denken ze kijken eerst naar internetverkeer dus download\upload naar beneden hallen zodat het hoog in een download lijst staat.

2. Geen upload doen of weinig en legale dingen in je upload doen (nadeel als iedereen het doet sterft p2p uit bijv)

heeft iemand nog andere ideeen.

ps dit is niet vanwege het feit dat ik mp3 download moet ze toch allemaal weg gooien van me baas (niet buma hoor) vanwege verschillende redenen (maar wil een beetje toch me baas dwars zitten )
goed kom met ideeen

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Je doet het goed :D

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

De Deense overheid is gelukkig de Nederlandse niet....vrolijk doorgaan :P

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ftp's gebruiken :?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tis de dood voor de P2P-zooi wat ik nu ga zeggen, maar share gewoon niks. Voor het aanbieden kun je veel makkelijker gepakt worden (alle mensen in denemarken deelden software, ze hebben niks gedownload of zo).

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

|HunterPro| schreef op 29 november 2002 @ 18:47:
tis de dood voor de P2P-zooi wat ik nu ga zeggen, maar share gewoon niks. Voor het aanbieden kun je veel makkelijker gepakt worden (alle mensen in denemarken deelden software, ze hebben niks gedownload of zo).
shame on you!

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

FXP -> FTP ???
Simple, doeltreffend, zeker als je via proxy ftp'd

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 16:17
FTP's gebruiken jah, behalve als je van die door warez-groups getaggede private ftp's hebt, dan heb je dus het risico dat als de eigenaar erachter komt, de IP's doorgeeft :D

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Komop, 't is hier geen warez board ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.