ik moest een nieuwe pc voor een vriend van me in elkaar zetten alles ging goed en werkte perfect dus ik denk nou das wel weer mooi gefixt .... komt me vriend de volgende dag terug zegt: "Als me pc opstart heb ik nog beeld maar als ie eenmaal Windows XP logo ziet dondert het beeld weg
......Mijn kaart in zijn pc gedaan en toen werkte ie wel correct........maar nu komt mijn vraag hoe komt het mijn Asus 8170 wel in zijn pc doet en zijn Club 3d Mx 440 niet ? Hij heeft Shuttle Av45GT/GTR 2.2 moederbord........ dit probleem heb ik wel vaker gehad met deze club3d mx 440 kan iemand mij vertellen wat het probleem is? Alvast bedankt
Probeer eens zijn kaart in jouw pc te doen, als dat wel werkt dat is het waarschijnlijk gewoon een instelling.
je hebt het probleem wel vaker gehad ?. wat was in die andere gevallen de oplossing dan ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
veilige modus booten, videokaart en monitor drivers eruit moppen. booten en kijken wat er dan gebeurd. kun je booten dan laatste viatech 4 in 1's erop en de detonator 40.72 erop.Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 18:35:
JA dan werkt ie wel.......alleen waar kan het dan aan liggen???
monitor kan die resolutie niet aan ?
woei!
gooi alle drivers er nou eens uit en installeer de nieuwste detonators en via 4 in 1's denk dat je dan al een stuk verder bent. misschien dat die windows install zich een beetje verslikt in die kaart.Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 18:37:
andere kaart d'r in doen.......en dan werkt ie wel maar ik wil gewoon weten wat het probleem is
als je de drivers opnieuw installed dedecteert de videokaart automatisch de max reso/refreshrate van je monitorVerwijderd schreef op 29 november 2002 @ 18:42:
17inche monitor dus daar kan het niet aanliggen
mijn 17 inch gaat echt niet verder dan 1024 op 75 Hz
woei!
Ik heb detinator drivers d'r uitgekickt via Veilige modus en ik kan gewoon weer normaal booten .....ff nieuwste detinator drivers downloaden.......je horen nog van mij.......
Pagina: 1