Ik heb een klein vraagje. Ik heb een site waar allemaal filmpjes op staan van hoogtepunten van de Formule1, en nou doe ik als ik zo'n filmpje heb gecaptured er een plaatje met het logo van de site achter en dat doe ik dus altijd met Adobe Premiere omdat dat volgens mij niet kan met VirtualDub. Maar Adobe Premiere is hier om de een of andere reden ranzig instabiel en heeft allemaal van die vage dingen (ik ben nou bijvoorbeeld al voor de 4e keer bezig om een filmpje opnieuw te renderen maar steeds heb ik geen beeld ) Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat een programma waarmee je zoveel mee kunt dat niet zou kunnen.
Mijn vraag is dus of je een plaatje achter een filmpje kunt zetten met VirualDub zodat ik adobe niet meer hoef te gebruiken?
(Als je wilt weten wat ik bedoel klik dan op de link in m'n signature en download een filmpje en zie wat ik bedoel)
Mijn vraag is dus of je een plaatje achter een filmpje kunt zetten met VirualDub zodat ik adobe niet meer hoef te gebruiken?
(Als je wilt weten wat ik bedoel klik dan op de link in m'n signature en download een filmpje en zie wat ik bedoel)