Toon posts:

Sis 315 overgecklocked.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He heb net mijn videokaart geclocked maar heb perfecte cooling (Bleuorb)+passive cooling op mijn memory maar kan hem niet erg hoog zette hij draajt nu van 166/166 @ 186/186 maar haal maar 3670 punten :'( :'( duzz,wie weet meer.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 22:54

tweakerbee

dus..?

Ga sparen voor een nieuwe videokaart.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Ja komt er ook gouw aan $ op HCC geweest

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

ik zou zeggen, zoek met google of je deze kaart wel goed over te klokken is.

misschien is het heel slecht te doen met deze kaart.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Volgens mij is dit al een aardig nette score. Sis kaartjes zijn nou niet echt hoogvliegers in prestaties. En verder: gebruik eens wat interpunctie man, dit valt nauwelijks te lezen

Verwijderd

Topicstarter
Ja ben dislectie's :o |:( :X maar doe me best.
Xabre 600 doet het anders wel heel goed. Ik heb ook al gezocht op google maar kan niks vinden duzz denk dat ik het anders ook niet meer weet.

Verwijderd

Ik zou ff wachten op de Radeon 9500 Pro, niet te duur en een perfecte prestatie.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik ook al in gedachten of straks een radeon 9900 pro of een fx5800
:P

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
Laat me raden, die stop je straks in je PII mobo met 2x AGP en ga je je nog afvragen wrom alles zo sloom draaid. :P
Ik ken jou specs niet maar als je zo'n brakke 3D kaart hebt van 4 jaar oud kan je beter eerst een snellere proc kopen. :)

maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten

tvw

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een niuwe pc met een Gigabyte ga-7vaxp 8x agp amd xp2000+ 1024 ddr 400 dus jammer denk dat jij een slommere bakie hebt:P

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
* iets trek terug in een hoekje
oke daar kan mijn hardware niet tegenop (behalve met die verotte sis van je >:) )
maar waarom wil je nog een SiS? Als je voor de lage prijs gaat kun je beter een TI4200 nemen die zijn nu ook al 160 Euro
Edit: de Radeon 9000 is ook niet zo duur :)

[ Voor 17% gewijzigd door iets op 30-11-2002 00:01 . Reden: aars ME tags ]

tvw

Verwijderd

Radeon 9000 = een kutding!
Wacht maar op de pro, anders zit je met een crap ding.

Of je koopt een TI 4200, maar koop dan wel de Asus-S versie, die is 25% sneller met cas 2.2 geheugen erop. En ik heb em bij mij met de standaard koeling ongeveer 50% overgeclocked waardoor ik meer 3dmarks haal dan een TI 4600 in hetzelfde systeem

Verwijderd

Topicstarter
He das mooj maar had een oude p3 550 dus dacht ik haal een alternatievje dus daarom die SiS
Pagina: 1