Hallo ik wou weten of het mogelijk is als je zelf een cd'tje brand of je daar een naam aan mee kan geven zodat je ziet welk nummer of artiest het is op je autoradioof iets dergelijks en zoja hoe doe ik dat?
Anoniem: 18023
Alleen als je cd-speler CD Text ondersteund kan dat.
Kun je gewoon bij je cd in bakken.
Mits brander dit ook ondersteund uiteraard.Anoniem: 18023 schreef op 29 november 2002 @ 17:50:
Alleen als je cd-speler CD Text ondersteund kan dat.
mijn autoradio ondersteunt het vandaar dat ik het wou weten en mijn brander is een sony maar ik weet niet of ie het ondersteunt kan ik dat zien in apparatenbeheer?
Gewoon Nero gebruiken... als je brander het niet ondersteund meldt Nero dat vanzelf... (Sadly gebeurde dat bij mijn Philips iig wel)nastydog schreef op 29 November 2002 @ 18:09:
mijn autoradio ondersteunt het vandaar dat ik het wou weten en mijn brander is een sony maar ik weet niet of ie het ondersteunt kan ik dat zien in apparatenbeheer?
Anoniem: 46637
Je kan ook via een RDS-gadget die je tussen je antenne plugt teksten zien.
Er zijn van die kitjes die soms de temperatuur van buiten sensoren via RDS op het display van de radio weergeven.
Conrad had ze.
Maar je kan ook gewoon een radio gebruiken die idd CD-text of beter MP3 ondersteunt.
Er zijn van die kitjes die soms de temperatuur van buiten sensoren via RDS op het display van de radio weergeven.
Conrad had ze.
Maar je kan ook gewoon een radio gebruiken die idd CD-text of beter MP3 ondersteunt.
ik gebruik nero en heeft bij mijn laatste cd die ik gebrand heb geen waarschuwing gegeven maar ik heb ook geen tekst die wordt weergegeven op mijn radio?
moet ik nog wat instellen ofzo!
moet ik nog wat instellen ofzo!
je moet het display van je radio wel op cd txt zetten anders zie je bv de tijd of waar je muziekje is met spelen.. ff de handleiding ervij pakken zou ik zeggen
kheb een aardig oude sony writer en die doet het ook .. gaat lukken
suc6
suc6
Klein vraagje aan de mensen die cd-text-radio hebben:
wat kunnen jullie allemaal laten zien?
Ik kan dus niet de artist erop krijgen (hoewel hij wel op de cd gebrand is), enkel de cd-titel en artist, maar niet artist individueel per liedje?
Ik kan dus niet de artist erop krijgen (hoewel hij wel op de cd gebrand is), enkel de cd-titel en artist, maar niet artist individueel per liedje?
Dat heb ik ook. Als ik een CD brand en deze in de player doe, dan zie ik de Artiest en de titel van de CD. Als ik de CD ga afspelen, dan zie ik per nummer alleen de titel, niet meer de artiest..
Anoniem: 71053
Bij mijn pa's radio moet je dan even op een knopje meppen (weet niet welke) en dan krijg je het wel te zien...
ligt er maar net aan hoe je brandt. Als je elke tracknaam wijzigt in <artiest> - <nummer>, dan geeft jouw radio dat ook weer
sim-pel
sim-pel
Ik raad je aan de handleiding van je autoradio eens te lezen. Wij weten niet wat voor radio je hebt, dus ook niet welk knopje het is. Je moet normaal gezien namelijk op een knopje drukken.Fire69 schreef op 29 november 2002 @ 22:14:
Klein vraagje aan de mensen die cd-text-radio hebben:
Ik kan bij mijn autoradio (pioneer KEH 7900) switchen tussen track artist, track title, cd artist, cd title.
Als je je tracks hebt toegevoegd moet je ook eens nakijken of zowel artist als titel ingevuld zijn voor cd-tekst.
Dit doe je door te dubbelklikken op de bestanden in je linker venster (nero)
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Pagina: 1