81.23.226.160:27015 
kom er nu aan
als er iemand is
kom er nu aan
als er iemand is

[ Voor 17% gewijzigd door Ultra op 12-12-2002 21:45 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 21:55 ]
er zit een PW op
Verwijderd
Invalid password
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 22:12 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 22:56 ]
Het hele level zit bomvol met eastereggs
[ Voor 15% gewijzigd door Wirf op 12-12-2002 23:47 ]
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 23:58 ]
Intentionally left blank.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
*kuch*Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 21:53:
goed even alle tips die ik tussen het spelen door al gaf
• zorg ervoor dat de ruimtes tussen 2 auto's of tussen een auto en een ander object (lees: muur) word opgevuld (airbrush?)
• maak de regenpijp @ kerk even goed beklimbaar (noordzijde is niet beklimbaar andere kant wel)
• Het is leuk dat ik nu in die boom kan @ ct-spawn en niet meer doodga als ik eruit val maar dit word als exploit gezien aangezien anderen jou niet zien en jij wel, dus liever een wat hogere boom of de glasbak verhuizen
• Zet een jukebox in de coffeshop of iets anders waardoor je de muziek uit kan doen DMV kapot schieten of "use"
• misschien een leuk idee om van de SF2 en MK3 kasten camera-monitoren te maken dus als je use gebruikt @ dat ding dat je dan het kerkplein ziet of sewer oid
• geluid van achterdeur @ coffeeshop klopt nog niet
• Trapopening @ ct spawn wat groter maken ik stoot nu steeds me kop met wegrushen en meerdere of een groter raampje waar je doorheen kan kan handig zijn
• mp_flashlight op "1" laten...
probeer toch de textures "ietsie" te verzachten want de map trekt nu wel ERG veel recources...
• ideetje om map nog spannender te maken... maak wat balkons / trappetjes naar bestaande balkons als in de zin van *brandtrap* oid
• De was van de waslijn af kunnen schieten lijkt me wel een geinig idee
• autoalarm (t spawn) pas af laten gaan als de auto getriggerd word door schot / use ??
• waar komt de eateregg ??
zie maar wat je ermee doet
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 15:04 ]
arcade kasten, poolguy, lijk in water, icecream/donut model etc..wel wat leuke vette dingen inbouwen
De map is over een aantal dagen af. Maar eh, hij komt exclusief in de CS Central map pack #2 en die wordt pas rond Kerst gereleased.Wanneer is de map offieel klaar? Enig indicatie?
Verwijderd
Verwijderd
Merk je verschil tussen beta1 en beta2?Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 15:46:
dan blijf ik wel gewoon de beta spelen tot die uit is(LAN-dedi draaiend heeft met alleen laatste downtown in mapcycle)
over LAN heb je btw een stuk minder lag... maar zelfs dan nog fpsdrops.. ik heb op de hele map de 99 / 100 fps nog niet gehaald
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 15:54 ]
Dat kan nu ook alVerwijderd schreef op 13 december 2002 @ 14:22:
doe maar naar boven als het kan, zodat het niet een 'glazen deur' is, dan kan je er gebukt en met een knifeslash doorheen springen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 18:34 ]
Nee! Niet doen, zo'n map pack is niet echt leuk voor mij en mede 56k-ers!Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 15:20:
Bedankt voor de comments...
[...]
arcade kasten, poolguy, lijk in water, icecream/donut model etc..
is dat niet genoeg?
[...]
De map is over een aantal dagen af. Maar eh, hij komt exclusief in de CS Central map pack #2 en die wordt pas rond Kerst gereleased.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
misschien een mooie jukeboxVerwijderd schreef op 13 december 2002 @ 20:09:
LOL!
mjah ik moet eigenlijk wel een radio oid in de coffeeshop zetten zodat je de soundtrack ook weer uit kunt zetten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
halverwege dit topic (2 a 3 pages terug) staat een link naar beta2ThaHandy schreef op 14 december 2002 @ 23:36:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
@ first post link?
Verwijderd
= same as 1e post?Verwijderd schreef op 15 december 2002 @ 03:08:
[...]
halverwege dit topic (2 a 3 pages terug) staat een link naar beta2
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
het is pas zielig als het echt zo zou zijn als die beta niet public mocht daar ging het mij om fijne vriend !aKra schreef op 15 December 2002 @ 14:19:
Mag nu best wel hoor, maar in het begin vond ik het niet goed, en doe is niet zo zielig salutem?
Thank u !!!!
Misschien een idee om wel IN de kerk te komen? Krijg je vette gunfights op het pleinVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 11:48:
Ik heb er nu dus een jukebox in zitten waarmee je de soundtrack gewoon aan en uit kunt zetten (met use-button). Zo'n ding kapot schieten a la cs_italy vind ik ook errug overdreven.
BTW, de ramen gaan nu ook kapot als je er gewoon door heen springt.
En lol, het is onmogelijk om op de kerk te komen... euh... jah
lijkt mij ook een hele goeie je hebt namelijk nu behalve het cafe en sewers nauwelijks binnen iets en verder mis ik ook verschillende hoogtes in het level alles speelt zich af op een niveau je kan nergens een dak oid op.stefijn schreef op 15 December 2002 @ 15:11:
[...]
Misschien een idee om wel IN de kerk te komen? Krijg je vette gunfights op het plein
Huh?aKra schreef op 15 december 2002 @ 12:50:
En je kan IN de "MK" playding zitten, ook irritant campen enzo.
Komt voor de bakkerVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 15:30:
En aub niet die mirrors over internet verspreiden.
[ Voor 15% gewijzigd door Bleet op 15-12-2002 18:10 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
[ Voor 60% gewijzigd door ThaHandy op 15-12-2002 22:48 ]
of gewoon instellen dat de map NIET van server gedownload kan worden (ff een 10MB bsp downloadenaKra schreef op 15 december 2002 @ 18:12:
Ja, want ik kan niet dat password er op laten staan, omdat er gewoonweg ook normale mensen op mogen spelen vind ik.
Verwijderd
paas mij die setting f.. kan m zosnel niet vinden...ThaHandy schreef op 15 december 2002 @ 18:25:
[...]
of gewoon instellen dat de map NIET van server gedownload kan worden (ff een 10MB bsp downloaden)
Verwijderd
bij mijn weten is het:Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 21:13:
[...]
paas mij die setting f.. kan m zosnel niet vinden...
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 23:39 ]
Verwijderd
als dat alle commands zijn dan is het dus niet mogelijk om mapdownload uit te zettenVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 23:53:
csnation had toch een lijst van alle command ofzo? http://csnation.counter-strike.net
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 00:34 ]
sv_allow_download serverVerwijderd schreef op 15 december 2002 @ 23:32:
me cs-dedi server draait op fluitje.xs4all.nl:27015 (ADSL 1024/256)
kan iemand even testen of ie nu wel goed werkt (had wat ruzie met meneer alcatel)
dan ga ik even kijken hoe ik de mapdownload instel
*edit*
kan iemand me ff helpen want ik kan dat dus nergens vinden
MP_ALLOWUPLOAD 0
is alleen ter voorkoming van custom sprays..
Verwijderd
doneThaHandy schreef op 16 December 2002 @ 00:50:
[...]
sv_allow_download server
server admin
enables ability of clients to download maps and decals
astu =]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq