great map, ook net ff 2 uur achter elkaar gespeeld alleen later werd ik nogal afgemaakt dus ik denk kga maar weer eens=)
Weet iemand waar je die cd key van cs kan veranderen in het register?
Verwijderd
Het is cker wel een mooie map. Maar ik vind het jammer dat ik dat biljard mannetje niet overhoop kan schieten....
en in het riool. ik loop over het water. das wel vaas
en in het riool. ik loop over het water. das wel vaas
Heb ik eens een tijdje geleden een progje voor gemaakt. Je kunt em hier downloaden.BlizzarD schreef op 04 december 2002 @ 20:42:
kijk, ik was dus van plan gezellig te spelen... maar toen ik plots dit zag:aKra schreef op 04 December 2002 @ 20:26:
Hmmm, maf
Die Cu2moro maybe omdat ie elke keer weer terug kwam?
sja, als je dit begint te roepen zonder verdere aanleiding en mijn keys begint te bannen omdat ik een concurrent ben. dan wordt ik ook boos en ga ik jou ook pesten
en dat zijn key in use is, heeft nix met mijn keys te maken
HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\SettingsBlizzarD schreef op 04 December 2002 @ 20:42:
(heb het al vaak genoeg moeten doen vanwege die vervelende aKra
echt mooie map, lache om al die Aalten dingen erin terug te zien
Jammer dat mn systeem niet helemaal fijn Counterstrike meer wil spelen
Jammer dat mn systeem niet helemaal fijn Counterstrike meer wil spelen
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
opf je kan ook gewoon in je register ff zoeken naar cstrike of half life en dan vind je vanzelf een string waar key of iets dergelijks in staat... die veranderen en klaar ik keesEXCalibur_EeK schreef op 04 december 2002 @ 20:56:
[...]
Heb ik eens een tijdje geleden een progje voor gemaakt. Je kunt em hier downloaden.
doe je toch iets fout want concurrentie is niks mis mee en ik kan heel goed opschieten met akraCU2morO schreef op 04 December 2002 @ 21:05:
[...]
sja, als je dit begint te roepen zonder verdere aanleiding en mijn keys begint te bannen omdat ik een concurrent ben. dan wordt ik ook boos en ga ik jou ook pesten![]()
ik vermoedt dat het aan jou ligt......
Map ziet er leuk uit en dat is meteen het nadeel van de gameplay. Dingen leiden af, je blijft achter hoekjes haken. Stoeprand moet je opspringen ipv gewoon door te lopen.
Ook zijn er van die spleten waar je wel door kan schieten, maar absoluut niet gezien wordt. Niet dat ik het een slechte map vond, maar toch te druk om lekker lang te spelen.
Offtopic: Ik werd ook gekickt en bijna geband omdat meneer akra mijn speelstijl niet kon waarderen
Ook zijn er van die spleten waar je wel door kan schieten, maar absoluut niet gezien wordt. Niet dat ik het een slechte map vond, maar toch te druk om lekker lang te spelen.
Offtopic: Ik werd ook gekickt en bijna geband omdat meneer akra mijn speelstijl niet kon waarderen

SHIT!!! IK BEN HET HELEMAAL VERGETEN
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
geen prob joh, de servers zijn nog flink vol...
maar dan moet ik die vette map nog hebben.. Ja verdomme die is bijna 8mb, weetje hoe lang dat duurt voor m'n modem?!
Met de playtest waren er ook wat leipo's die een toren gingen maken
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
lol @ groepsfoto...
Best lacheh betaplay... aKra bedankt!
Wie liep er nou de hele tijd OP de kerk? hehe.
Kom maar op met die bugs!.. ;P
Best lacheh betaplay... aKra bedankt!
Wie liep er nou de hele tijd OP de kerk? hehe.
Kom maar op met die bugs!.. ;P
een aantal kleine bugs, naast de grote dat je zo de void in kan wandelen 
-je kan op veel plekken op iets staan en zo van boven door een dak de void in kijken. te veel plekken om allemaal op te noemen
-je kan op veel plekken op iets staan en zo van boven door een dak de void in kijken. te veel plekken om allemaal op te noemen
sommige gasten waren ook iets behendiger dan ik had verwacht... op de kerk lopen... achter de schutting @biljart.... achter de garage.... kortom: nuttige betatest.
Ik zag ook een paar gasten vaag naar het water van het riool kijken...?
Ik zag ook een paar gasten vaag naar het water van het riool kijken...?
Hmm staan de servers nog aan? Over 22 mins kan ik ook (eindelijk...) joinen, was helemaal de map vergeten te downloaden en was vergeten dat het al woensdag was...
CU2morO ik had je gewaarschuwd dat je niet lame moest doen, maarjah, ik ken je ondertussen wat langer en je kan er beetje slecht tegen dus je gaat moeilijk doen hier @ forum en dus ook op de server, en wat is er nou lame aan, jij moet accepteren dat ik je niet waardeer.
Intentionally left blank.
Ze blijven nog wel 'n paar uur online staan, ga nu lekkerSerial-X schreef op 04 December 2002 @ 21:42:
Hmm staan de servers nog aan? Over 22 mins kan ik ook (eindelijk...) joinen, was helemaal de map vergeten te downloaden en was vergeten dat het al woensdag was...

Ik dacht ook dat het morgen pas 4 december was
Maar ik ben gelukkig slim genoeg
Last.fm |
Blade_V schreef op 04 december 2002 @ 21:44:
Ik dacht ook dat het morgen pas 4 december was![]()

Ik besef net dat ik wat andere skins heb
, hier wat groepsfoto's 

Ik moest ff mijn spraypaint plaatsen

Wat bugs:

Zit er weer een gozer te lamen knal ik hem ff mooi neer

Ik zeg niks
BOEM!
Dood! 
Was leuk alleen jammer dat er maar max 12 spelers in konden
Dank aan aKra

Wat bugs:

Ik zeg niks

Dank aan aKra
edit:
En Dr.DK voor het maken van de map natuurlijk!
[ Voor 7% gewijzigd door LauPro op 04-12-2002 21:50 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
doe es ff niet of jij mij kentaKra schreef op 04 December 2002 @ 21:43:
CU2morO ik had je gewaarschuwd dat je niet lame moest doen, maarjah, ik ken je ondertussen wat langer en je kan er beetje slecht tegen dus je gaat moeilijk doen hier @ forum en dus ook op de server, en wat is er nou lame aan, jij moet accepteren dat ik je niet waardeer.
het boeit mij echt geen fuck of jij mij liev vind of niet, maar als jij zonder aanleiding begint te bannen ben je bij mij verkeerd
en btw zoals ik zei ging ik met goede intenties naar de server. dus doe nou niet alsof ik begon met uitlokken

[ Voor 11% gewijzigd door CU2morO op 04-12-2002 21:49 ]
aKra schreef op 04 December 2002 @ 21:43:
CU2morO schreef op 04 December 2002 @ 21:47:
[...]
doe es ff niet of jij mij kent
het boeit mij echt geen fuck of jij mij liev vind of niet, maar als jij zonder aanleiding begint te bannen ben je bij mij verkeerd
en btw zoals ik zei ging ik met goede intenties naar de server. dus doe nou niet alsof ik begon met uitlokken
Vecht maar via MSN/ICQ/MAIL uit voor dit erger word
Benk t wel beetje mee eens, en die admins (Akra included) waren ook niet alles, slaps en andere ongeinCU2morO schreef op 04 December 2002 @ 21:47:
[...]
doe es ff niet of jij mij kent
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Ja, wij wonnen de hele tijd
Trouwens erg mooie map. Ook leuk dat het zo afwisselend is
Alleen is ie een beetje moeilijk te leren en zijn er veel campplekjes...
The devil is in the details.
Idd, mag ik even?

Ja, sorry, ik ging gewoon netjes adminnen heb paar keer slap gedaan @ mensen die beetje irritant waren en paar keer als iemand ergens achter level vast zat.
was coolLauPro schreef op 04 December 2002 @ 21:47:
Ik besef net dat ik wat andere skins heb, hier wat groepsfoto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat bugs:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zeg niks![]()
[afbeelding]BOEM![afbeelding]Dood!
Dank aan aKra
edit:
ik was niet aan het lamen
Gelukkg was ik zo lief om even wat servers op te zetten, damnit hele dag bezig geweest ermee

*aai Dr. DK*
Echt een uber toffe map, alleen er zijn serieuse bugs maar ik hoop dat die opgelost worden, misschien nog voordat ie echt final wordt een playtestje doen van een paar mensjes???
En de T's hebben duidelijk een forfeit, dat is wel jammer
Teveel obstakels voor CT voordat ze hun spawn uitzijn...
Verwijderd
Argh, alle servers zijn al leeg
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 22:59 ]
ik denk dat je net het plaatsen van een dotje clip brushes een heel eind komt
ook de texture van die fiets verlagen zou mooi zijn (fiets is 2x zo hoog als dat je hem ziet)
ook de texture van die fiets verlagen zou mooi zijn (fiets is 2x zo hoog als dat je hem ziet)
Coole map, niet echt kunnen spelen i.v.m. leegte op servers, maar wel erg coole map!
de betaler vervuilt
Verwijderd
Incoming screenies
heb net even met GA!S en een gast van GameServers.net (?) getest en heel wat bugjes gevonden, maar het kwam op een ding neer, vastzitten en buiten de map lopen...
En op de meeste plaatsen waren wel 2 of 3 man nodig om je uit het level te helpenVerwijderd schreef op 04 december 2002 @ 23:45:
Incoming screeniesheb net even met GA!S en een gast van GameServers.net (?) getest en heel wat bugjes gevonden, maar het kwam op een ding neer, vastzitten en buiten de map lopen...
de betaler vervuilt
Verwijderd
Ja dat wel, maar het beste is natuurlijk als de mogelijkheid er niet eens is, dus gewoon overal een dak op en waar je niet hoort te komen een 'glazen muur'GA!S schreef op 04 December 2002 @ 23:50:
[...]
En op de meeste plaatsen waren wel 2 of 3 man nodig om je uit het level te helpen
Hier gooi ik zo ook wel de screenies in
Verwijderd

Boodschappen doen in de Aldi

Donutman

Op het 'afdakje' van de Chinees

Vast, tussen de muur en een auto

Op het Heineken-logo

Op en om de garage

Op het 'lage flatje' achter de Aldi

En tot slot, achter de heg
Bah... dubbelpost
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 08:07 ]
ik gah testen en ik zie het wel..
/me is ReseTTim
/me is ReseTTim
tested
leuke maps maar idd nog wat bugs...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zodra je "buiten de map" komt dan krijg je idd aparte situaties: je kunt door bepaalde gebouwen kijken enz.. / Hall of mirrors (HOM) effect. Dit is met clip brushes zo te voorkomen.
Dat je ook op die donut en reclameborden kunt staan vind ik wel lacheh.... dat laat ik denk ik wel zo.
Hoe was de brightness? Is de riolering te donker? etc., en volgens mij werd het muziekje in de coffeeshop ook irritant
.
Nog gameplay issues?: Ik wil bv een extra raam in het station maken of meer spawn plekken buiten het station zodat de CT's wat sneller weg kunnen...
Het viel me ook op dat de riolering niet veel gebruikt werd, maar volgens mij kan ie wel een belangrijke rol hebben.. erin houden?
Dat je ook op die donut en reclameborden kunt staan vind ik wel lacheh.... dat laat ik denk ik wel zo.
Hoe was de brightness? Is de riolering te donker? etc., en volgens mij werd het muziekje in de coffeeshop ook irritant
Nog gameplay issues?: Ik wil bv een extra raam in het station maken of meer spawn plekken buiten het station zodat de CT's wat sneller weg kunnen...
Het viel me ook op dat de riolering niet veel gebruikt werd, maar volgens mij kan ie wel een belangrijke rol hebben.. erin houden?
GA!S schreef op 04 december 2002 @ 23:50:En op de meeste plaatsen waren wel 2 of 3 man nodig om je uit het level te helpen
Misschien een light-switch in de riolering om het licht uit te doen ala Siege. Lijkt me wel cool, licht in het riool was prima hoor, niet donkerder dan de bekende maps.
Erg vette map als je het mij vraagt, misschien nog een mogelijkheid om hier en daar een huisje in te kunnen om te campen
Erg vette map als je het mij vraagt, misschien nog een mogelijkheid om hier en daar een huisje in te kunnen om te campen
de betaler vervuilt
Wat mij betreft mag het hele riool weg 
Als je met 20 man speelt is het wel leuk om zoveel wegen te hebben, maar met 10 of 12 spelers zijn er gewoon teveel wegen.
Als je met 20 man speelt is het wel leuk om zoveel wegen te hebben, maar met 10 of 12 spelers zijn er gewoon teveel wegen.
Of maak dat gat wat groter.Ultra schreef op 05 december 2002 @ 10:20:
Wat mij betreft mag het hele riool weg
Ik kwam er telkens niet echt in
Serieus:
Het riool vind ik eigenlijk wel cool, maar het zijn idd een beetje te veel wegen voor het aantal players. Volgens mij kun je dat dan beter wat omhoog halen.
🌞🍃
Ultra, de server kan gewoonweg niet 20 players aan omdat de map te zwaar is, de server qua hardware houdde het prima vol maar als je keek naar de hlds_l engine had hij het te druk...
De map is voor mij te donker, ik zag geen een enemy, of ik zag ze te laat
Dus toch wel goed dat ik de servers vannacht nog heb laten draaien want er zijn nog veel mensen op komen spelen...
Dr. DK heb je bezwaar als Testserver (1) nog in de lucht blijft?
De map is voor mij te donker, ik zag geen een enemy, of ik zag ze te laat
Dus toch wel goed dat ik de servers vannacht nog heb laten draaien want er zijn nog veel mensen op komen spelen...
Dr. DK heb je bezwaar als Testserver (1) nog in de lucht blijft?
Owkee, de server draait op:
code:
1
2
3
| 81.23.226.250:5010 Met het "password": got |
[ Voor 18% gewijzigd door aKra op 05-12-2002 10:41 ]
Ik vond de paar minuten dat ik het gespeeld heb de brightness wel goed, ik had geen problemen met het niet kunnen zien van enemies (nouja, behalve toen ik met software mode @ 4fps speeldeVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 09:38:
Hoe was de brightness? Is de riolering te donker? etc., en volgens mij werd het muziekje in de coffeeshop ook irritant.
edit: muziekje in de coffeeshop vind ik ook wel chill
Het riool is wel handig, maar het is wel een erg directe weg van de T-spawn naar die bombspot achter de coffeeshop, ik denk dat als alle T's tegelijk door dat riool gaan, dat er dan haast geen houden meer aan is.Het viel me ook op dat de riolering niet veel gebruikt werd, maar volgens mij kan ie wel een belangrijke rol hebben.. erin houden?
ow, en het water (in de gracht, riool) maakt geen water-geluid als je er overheen loopt
[ Voor 4% gewijzigd door Wirf op 05-12-2002 12:23 ]
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Wat van skinpack gebruik je? ( die lijkt wel cool)CU2morO schreef op 04 December 2002 @ 21:05:
[...]
kijk, ik was dus van plan gezellig te spelen... maar toen ik plots dit zag:
[afbeelding]
sja, als je dit begint te roepen zonder verdere aanleiding en mijn keys begint te bannen omdat ik een concurrent ben. dan wordt ik ook boos en ga ik jou ook pesten![]()
en dat zijn key in use is, heeft nix met mijn keys te maken
Even dat riool: Is het niet mooier om gewoon een (smal) pad te maken (of aan beide kanten) aan de zijkant en dat je er verder gewoon in kan zwemmen?
Ik vin dhet overigens een hele mooie map. Er zijn veel plekken waar je even dekking kan zoeken e.d.. Ik mis alleen dat je ook in de kerk kan. En dan ook die glas in lood ramen kapot kunnen schieten
. Ik zou de kerk gewoon wat simpel houden, veel bankjes om achter te schuilen en een preekgedoe+een orgel. Kan je nog leuke orgelmuziek achter plakken 
Het is een betere map dan de meeste die ik heb gezien. Jij hebt er vooral veel details in verwerk en dat is erg mooi.
Wat ik alleen mis is dat er niet max 32 players in kunnen. Ik zal nu is ff wat gaan testen met bots. Zie je een mogelijkheid om dat nog te vergroten?
Ik vin dhet overigens een hele mooie map. Er zijn veel plekken waar je even dekking kan zoeken e.d.. Ik mis alleen dat je ook in de kerk kan. En dan ook die glas in lood ramen kapot kunnen schieten
Het is een betere map dan de meeste die ik heb gezien. Jij hebt er vooral veel details in verwerk en dat is erg mooi.
Wat ik alleen mis is dat er niet max 32 players in kunnen. Ik zal nu is ff wat gaan testen met bots. Zie je een mogelijkheid om dat nog te vergroten?
Verwijderd
Dat er zoveel wegen zijn om ergens te komen vind ik juist wel leuk aan deze map, van mij mag je het riool zo laten, misschien die gaten om erin te komen wat groter 
En over dat je op die reclameborden kon staan : dat vind ik juist ook geinig, zag het ook niet als een bug ofzo
Laupro heeft trouwens gelijk over die kerk, of word de map dan te zwaar oid?
En over dat je op die reclameborden kon staan : dat vind ik juist ook geinig, zag het ook niet als een bug ofzo
Laupro heeft trouwens gelijk over die kerk, of word de map dan te zwaar oid?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 13:11 ]
Het riool moet blijven! Super handig om snel naar de bom spots te komen. Alleen ik denk wel dat de T's in het voor deel zijn (weet alleen iet precies waar door).
Verder super mooie map Dr. DK (Y)
Wie heeft gister nou eigelijk een foto gemaakt op server 1? Ben we benieuwd(/t) hoe ze zijn geworden
/edit: zie dat de foto's er al opstaan
Verder super mooie map Dr. DK (Y)
Wie heeft gister nou eigelijk een foto gemaakt op server 1? Ben we benieuwd(/t) hoe ze zijn geworden
/edit: zie dat de foto's er al opstaan
[ Voor 8% gewijzigd door XoiN op 05-12-2002 13:18 ]

als je daar links achter et dak komt kan je daaaar vast komen te zitten

dmv die voorste auto kan je ZELF er tussen springen en dan op de garage kopen en zo dus achter de map komen

een regen pijp daar?
is er neit iets met die kerk te doen? ... dat je er in kan?
en et raam @ CT spawn wat groter/ en op spawn op ander eplek
T's hebben et vaker in het voordeel

[ Voor 4% gewijzigd door ThaHandy op 05-12-2002 13:28 ]
Verwijderd
net even in mezelf gespeeld. Leuke map! Alleen zoals eerder gesuggesteerd, teveel wegen voor 10 speler bv. Soms zie ik een fiets maar dan blauw. En de gal & gal is toch gall & gall? En de chinese restaurant letters... zijn in spiegelbeeld 
maar dat zijn minor details... ga vanavond ff op de server spelen hier.
maar dat zijn minor details... ga vanavond ff op de server spelen hier.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 13:30 ]

andere kant van het balkon kwam ik er bijna op maar dan ook echt bijna
verdr leuke map. zorg ervoor dat we op de kerk kunnen lopen dat is leuk. ik denk dat je zo ie zow weinig kans hebt om er heel bovenop te komen. wat me ook leuk lijkt is om via de kerk dan met de toren omhoog te kunnen..
ennuh brightness mag idd wat omhoog als dat nog niet gedaan is want T zie je niet altijd duidelijk of dat lag aan ThaHandy
[ Voor 73% gewijzigd door ReseTTim op 05-12-2002 13:41 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik voel me ook weer voldaan
Btw, Dr. DK, met welk progje maak jij je maps???
Last.fm |
De potjes die ik gespeeld heb (op server 2) ging het aardig gelijk op.
Als de T's via het riool gaan dan hebben ze idd een kleine voorsprong, maar goed, de CT's hebben dan nog ~30 seconden om te defusen.
Ik kan de map wel voor 32 players maken, ook al lijkt me dat wel errug veel voor deze map. Hij is kleiner dan je denkt.
De kerk dient als VIS blocker. Zonder de kerk zou je daar behoorlijk hoge r_speeds krijgen. Als ik de kerk open zou maken, dan moet ik echt gaan oppassen met de snelheid. Daarnaast zal de kerk denk ik ook te camp-gevoelig zijn....
Oh jah, nog even over de "zwaarte" van de map. Dat valt eigenlijk best wel mee. Qua wpoly is ie zeer goed. Het zijn alleen de funcs (zoals fontein) en models die een beetje fps vreten.
aKra: Ik ben niet zo'n server guru, maar eh, kun je via hlds achterhalen wat er voor de server zo zwaar is. Waarvoor wordt de meeste datastroom gebruikt enzo (behalve dan de beweging van de players).... ?
/Edit:
Blade_V: Met Valve Hammer (Worldcraft 3.4)...
Als de T's via het riool gaan dan hebben ze idd een kleine voorsprong, maar goed, de CT's hebben dan nog ~30 seconden om te defusen.
Ik kan de map wel voor 32 players maken, ook al lijkt me dat wel errug veel voor deze map. Hij is kleiner dan je denkt.
De kerk dient als VIS blocker. Zonder de kerk zou je daar behoorlijk hoge r_speeds krijgen. Als ik de kerk open zou maken, dan moet ik echt gaan oppassen met de snelheid. Daarnaast zal de kerk denk ik ook te camp-gevoelig zijn....
Oh jah, nog even over de "zwaarte" van de map. Dat valt eigenlijk best wel mee. Qua wpoly is ie zeer goed. Het zijn alleen de funcs (zoals fontein) en models die een beetje fps vreten.
aKra: Ik ben niet zo'n server guru, maar eh, kun je via hlds achterhalen wat er voor de server zo zwaar is. Waarvoor wordt de meeste datastroom gebruikt enzo (behalve dan de beweging van de players).... ?
/Edit:
Blade_V: Met Valve Hammer (Worldcraft 3.4)...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 14:13 ]
Dr.DK nee dat is niet te achterhalen, maar als er 12 mensen in zaten vrat ie gewoon 120% van de proc (ja raar he meer dan 100% maar zitten er 4 in dus totaal 400%).
Ik heb 'n speciale verdeling over de procs gedaan dat ze alle vier een eigen proc kregen maar dat wou niet baten, als er mensen op zaten ging ie echt tekeer qua processor, wat ik verwacht is dat hij gewoon al die informatie moet verwerken waar iedereen is en dergelijke. En dat hij dat niet aan kon...
Ik heb 'n speciale verdeling over de procs gedaan dat ze alle vier een eigen proc kregen maar dat wou niet baten, als er mensen op zaten ging ie echt tekeer qua processor, wat ik verwacht is dat hij gewoon al die informatie moet verwerken waar iedereen is en dergelijke. En dat hij dat niet aan kon...
Omg waarom willen mensen toch altijd serieus spelenLauPro schreef op 04 December 2002 @ 22:04:
[...]
Idd, mag ik even?BlizzarD
. Ik heb tot twee maal toe met mijn weinige geld een M4 gekocht waarna hij admin_struc oid doet waardoor ik in de lucht zweef en vervolgens 'kill' in 't console moet typen
.
Gewoon een beetje fun moet kunnen vind ik, en ik had maar 2 keer stack gedaan (met een tussentijd van iets van 10 rondes). *Geez*

Blade_V: Bij mij is ie 10 Euro, maar je kan m ook gratis downen ;D
http://www.valve-erc.com/files/?file=/files/hammer_v34.exe
aKra: Maar waarschijnlijk zullen maps als de_torn en de_survivor ook wel lastig zijn voor de server....?
http://www.valve-erc.com/files/?file=/files/hammer_v34.exe
aKra: Maar waarschijnlijk zullen maps als de_torn en de_survivor ook wel lastig zijn voor de server....?
Thanks!!!
Last.fm |
En dan moet je eigenlijk ook FJL's modified expert .FGD hebben....
*zoek*
http://www.thelag.net/cgi...ex/halflife-cs-expert.zip
En ook Zoner's Half-life Tools... ff zelf zoeken
*zoek*
Verwijderd
-Ramen in station (of tenminste het middelste) groter, zodat je er in een keer door kan springen of lopen
-De opening naar de bs in de wagon iets groter maken zodat je er makkelijker in en uit kan
-De vuilnisbak op het station iets kleiner, is bijna groter dan een player model
-De ramen van het station die open lijken te staan lijken me mooier als ze gewoon dicht zijn zoals het raam helemaal boven, of anders 'echte' openstaande ramen?
-De opening naar de bs in de wagon iets groter maken zodat je er makkelijker in en uit kan
-De vuilnisbak op het station iets kleiner, is bijna groter dan een player model
-De ramen van het station die open lijken te staan lijken me mooier als ze gewoon dicht zijn zoals het raam helemaal boven, of anders 'echte' openstaande ramen?
Argh, ik snap er geen bal vanVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 14:30:
En dan moet je eigenlijk ook FJL's modified expert .FGD hebben....
*zoek*
Last.fm |
Was leuk he der net LiquidVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 14:31:
-Ramen in station (of tenminste het middelste) groter, zodat je er in een keer door kan springen of lopen
Trouwens, als je naast een auto jumpt dan kom je heel snel tussen de auto en de muur vast te zitten

The devil is in the details.
Verwijderd
Ja 't was leuk, maar ik werd telkens door jou ge-ownedMaRc0 schreef op 05 december 2002 @ 14:43:
[...]
Was leuk he der net Liquid
Trouwens, als je naast een auto jumpt dan kom je heel snel tussen de auto en de muur vast te zitten
En je komt dan idd vast te zitten
Echt een hele koele grote map, restecp! 
ff mijn ervaringen
De grote van de explosie van de bomb is naar mijn idee te klein. zo is het voor terrorist faction veel te makkelijk om de bom te bewaken als ie geplant is omdat ze tot de explosie op 10 meter afstand kunnen blijven zitten.
Je zou het mischien zo kunnen maken dat je de bom ook bovenop de wagon kunt planten. dat maakt het weer wat moeilijker voor ct.
aan de linkerkant van de kerk waar die kut kadet op de stoep gepakeerd staat kun je op die luifel gaan zitten. als je dan met je neus naar de kerk staat en je kijkt naar links zie je dat je een stukje bent vergeten
mischien zou je iets neer kunnen zetten voor de stapel pallet's bij de Aldi zodat je daar bovenop kunt klimmen.
Wie heeft er nog zin in een potje????
Er zouden wel wat meer kapot te schieten ramen in mogen zitten.

ff mijn ervaringen
De grote van de explosie van de bomb is naar mijn idee te klein. zo is het voor terrorist faction veel te makkelijk om de bom te bewaken als ie geplant is omdat ze tot de explosie op 10 meter afstand kunnen blijven zitten.
Je zou het mischien zo kunnen maken dat je de bom ook bovenop de wagon kunt planten. dat maakt het weer wat moeilijker voor ct.
aan de linkerkant van de kerk waar die kut kadet op de stoep gepakeerd staat kun je op die luifel gaan zitten. als je dan met je neus naar de kerk staat en je kijkt naar links zie je dat je een stukje bent vergeten
mischien zou je iets neer kunnen zetten voor de stapel pallet's bij de Aldi zodat je daar bovenop kunt klimmen.
Wie heeft er nog zin in een potje????
Er zouden wel wat meer kapot te schieten ramen in mogen zitten.
edit:
Wat plaatje's ter verduidelijking
Wat plaatje's ter verduidelijking
[ Voor 14% gewijzigd door Freek op 05-12-2002 15:22 ]
Jah, dies: got
Last.fm |
Btw, Dr. DK, kun je je Worldcraft 3.4 niet gewoon in een Winzip formaat inpakken
Zodat ik het gewoon kan uitpakken ofzo
Zodat ik het gewoon kan uitpakken ofzo
Last.fm |
hier stond onzin (late reply)
[ Voor 81% gewijzigd door SlinkingAnt op 05-12-2002 15:42 ]
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Hoe kan ik de map nu testen als je er niet serieus in mag spelen? Als ik niet serieus wil spelen dan ga ik wel met bots aan de gangBlizzarD schreef op 05 December 2002 @ 14:13:Omg waarom willen mensen toch altijd serieus spelen
Gewoon een beetje fun moet kunnen vind ik, en ik had maar 2 keer stack gedaan (met een tussentijd van iets van 10 rondes). *Geez*

Maar als je de kerk simpel inricht en overzichtelijk dan valt dat campen wel mee. Het echte campen kan dan altijd nog gebeuren achter de containers die her en der geplaatst zijn.
En er zijn iid nog veel plekken waar je direct in de 'void' loopt. Het is een beta dus eerst even wachten totdat het allemaal klaar is voordat ze allemaal gaan schreeuwen
contact me maar ff, dan gooi ik hem op me ftpVerwijderd schreef op 05 December 2002 @ 12:43:
[...]
Wat van skinpack gebruik je? ( die lijkt wel cool)
* GGS_206 wil nu ook wel ff spelen, maar zonet zat er een password @ die server 1
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
lees de draad ff....GGS_VR6 schreef op 05 December 2002 @ 17:36:
* Maestro.mosjuh wil nu ook wel ff spelen, maar zonet zat er een password @ die server 1
offtopic:
pass is dus got
pass is dus got
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
oops, naja ik kom er aan
‹(◕‿◕)›
dat raampje bij ut begin als ct mag wel wat grooter
je kan er niet gelijk doorheen. en ut ingangetje van dat wagonetje mag wel wat grooter
The first casualty in war is always the truth...
komt er nog iemand op de server 1 want ut begint een beetjuh saai te worden op de server:P
-=|[WAS]|=-DeadKnight
-=|[WAS]|=-DeadKnight
WMa, ut moet maar, ff dan
‹(◕‿◕)›
valt de map ook ergens te downen DK 
wil hem namelijk wel eens ff testen op die server, maar dat downloaden van die server duurt zo gruwelijk lang
wil hem namelijk wel eens ff testen op die server, maar dat downloaden van die server duurt zo gruwelijk lang
Je moest alleen ff het topic door bladeren/zoekenCrash-Override schreef op 05 december 2002 @ 19:13:
valt de map ook ergens te downen DK
http://81.23.226.252/de_downtown_beta.zip
‹(◕‿◕)›
thx m8GGS_VR6 schreef op 05 December 2002 @ 19:22:
[...]
Je moest alleen ff het topic door bladeren/zoeken
http://81.23.226.252/de_downtown_beta.zip
dat is het em juist, die pagina doet het bij niet
(krijg alleen de reply box te zien, rare bug)
Verwijderd
Bedankt AkRa voor de hosting, en Dr.DK voor de mooie map. Ik vond het gister echt leuk, alleen had ik het drukker verwacht. Maar wat maakt dat uit, is er tenminste genoeg plek. Hoelang blijft de beta er nog opstaan? Wanneer ben je klaar met beta 2
final versie? In iedergeval bedankt.