[40.72] niet werkend te krijgen op geforce 2 mx 400

Pagina: 1
Acties:

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 11:28
Ik heb vandaag voor de zoveelste keer geprobeerd om de 40.72 drivers te installeren op mijn specs 1 bakkkie. Maar vanaf de beta krijg ik al een blauw schermen bij het booten. Bij de beta dacht ik nog dat het aan zou liggen dat het een beta was maar nu is de driver officieel en zou hij toch gewoon moeten werken :?
Foutmelding zegt iets over een interne fout

specs:
abit kt7a-raid
amd athlon 1200 mHz
geforce 2 mx 400
384 mb ram
win xp

Last.fm
Films!

Verwijderd

Bij mij werkte die drivers ook niet lekker (Geforce4 Ti4200), gewoon andere driver gebruiken.

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:07
Ik had eerst ook wat probleempjes. Toen had ik de oude drivers verwijderd, en dat werkte uitstekend

• Sv3n
  • Laatst online: 18-08 11:28
rellehenk schreef op 29 November 2002 @ 17:19:
Ik had eerst ook wat probleempjes. Toen had ik de oude drivers verwijderd, en dat werkte uitstekend
heb ik ook al geprobeerd werkt niet ;(

Last.fm
Films!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Heb je ook Detonator Destroyer gebruikt? Raar, want ik heb het hier perfect draaiend met een Gainward GeForce2 MX400.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
de Detonator destroyers zijn hier te vinden http://www.guru3d.com/files/

het lijkt er inderdaad op dat er nog wat restjes van andere oudere drivers in windows blijven kleven. eerst goed opschonen dus en dan opnieuw installen.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Tha_TE
  • Laatst online: 26-06 15:43
KaMiKaZe schreef op 29 november 2002 @ 20:32:
de Detonator destroyers zijn hier te vinden http://www.guru3d.com/files/

het lijkt er inderdaad op dat er nog wat restjes van andere oudere drivers in windows blijven kleven. eerst goed opschonen dus en dan opnieuw installen.
ze werken niet voor XP :), maar dat wist je vast al wel :)

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Maakt niet uit. Gewoon runnen. Ik gebruik hem ook onder XP. Hij kan niet alles weghalen maar wel een aantal bestanden. Kennelijk net genoeg om zonder problemen verschillende Detonator-versies te installen en uit te proberen (althans; dat is mijn ervaring... :) )
Pagina: 1