Toon posts:

Apache dir afschermen, kom er niet uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dat je meteen wordt afgestraft als je hier iets vraagt, na al uren gezocht te hebben voor een oplossing.. !!!!!!

Als er misschien toch nog iemand is die me kan helpen zou dat fijn zijn..
Maarja antwoord zal ik wel niet meer krijgen, want dit topic zal wel weer direct op slot gaan..

Maar de vraag was dus :

Ik zou graag een dir op het ene domein afschermen, maar een frameset op b.v. domein www.domein2.nl moet wel volledige toegang hebben op die dir.
Kan iemand mij helpen hoe dit af te schermen d.m.v .htaccess.
Ben nu al de halve dag aan het zoeken, maar kan nergens een goede oplossing vinden..

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 21:41
Begin eens met duidelijk uitleggen wat je nou wil :?
En je topic op deze manier beginnen is iet echt slim he, je vraagt nu ongeveer om een slotje.

Leeg

Verwijderd

Topicstarter
Nou mooie k*t zooi hiero, niemand die eens fatsoenlijk iemand wil helpen. Lama, stelletje kneuters hier..

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 16:38:
Nou mooie k*t zooi hiero, niemand die eens fatsoenlijk iemand wil helpen. Lama, stelletje kneuters hier..
Helpdeskusert dus, op GoT doe je ZELF moeite, het is geen "dump hier je meuk" forum :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 23:39
LOL, jij bent grappig :P

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• mklerx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 09:19
De server (directory afschermen is serverside) weet niet wanneer jij iets opvraagt vanuit een frameset, rechtstreeks whatever. Dat is namelijk clientside.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef toch aan dat ik er zelf niet uitkom, en vraag ik of iemand kan helpen. Ben al uren aan het zoeken zonder een goed resultaat, wat moet ik dan doen, leg me dat dan een suit..

Verwijderd

En dat slotje is er dus nu.
Als je wilt dat je antwoord krijgt zul je je post eens wat beter op moeten zetten.
- wat heb je gedaan/geprobeerd
- hoe ziet je config eruit
- wat zijn relevante fout/log meldingen als die er zijn.

Het is niet zo dat wij hier voor jou gaan bedenken hoe jij dat makkelijk oplost. Daarvoor zul je toch echt zelf dingen moeten proberen en documentatie moeten lezen.

Dus nogmaals de link en lees die eens door
[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Het slotje heb je aan jezelf te danken, niet aan mij.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.