Toon posts:

FUQ, problemen met branden...Helpje.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn externe Flips cdd 3610 fikkertje uit z'n kastje genomen en gewoon als interne brander ingebouwd.

Alles ging prima, hij werd meteen herkend en geinstalleerd door Win Me. Joepie dacht ik, eindelijk van dat gekl##t met die drivers voor de externe uitvoering af. Ik dus snel ff wat CDtjes halen Mitsui 80 mins "golden dye", en gaan branden.

Het eerste CDtje ging prima met Easy CD Creator, sloot gewoon goed af en was in een gewone CD-Rom te lezen. Maar bij het tweede CDtje ging het mis, hij sloot niet goed af, en kon later ook niet meer gefixeerd worden. Ik kreeg iets van de volgende foutmelding: CD brander kan niet lezen van het lege gebied van de CD. De CD is nu niet te lezen met een gewone CD-Rom maar wel met de writer

Toen heb ik het nog drie keer geprobeerd met iets minder volle CDtjes (630 mb) en met Nero 5 en WinOnCD 2.7 maar telkens met dezlfde problemen. Heb de writer ook nog twee keer opnieuw laten installeren.

Daarnaast werken DirectCD en PacketCD niet, krijg telkens als ik een That's Write Rewritable wil installeren een ondefinieerbare foutmelding...

Help me pleeeezzzzz.....

Verwijderd

Topicstarter
Kom op, er is toch wel iemand die kan helpen???

Verwijderd

Tijd voor een nieuwe brander denk ik...

die flips 3610 is gewoon een K*T ding.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Heb je hem ook weer terug gebouwd.
Doet hij het dan ook niet

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, dat ding zuigt behoorlijk, alleen mijn portemonee ook, dus da's geen optie.... :(

Verwijderd

Topicstarter
Nee, niet weer een externe van gemaakt, maar daarmee had ik dit probleem (en vele andere) ook vrij vaak... Ik wil hem liever intern houden i.v.m. brakke driverondersteuning...

Verwijderd

Topicstarter
Anders nog iemand???

Verwijderd

probeer eens de brander in een andere pc te stoppen.

Of andere IDE kabel...
Pagina: 1