Toon posts:

Welke is de beste muis voor het gamen??

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een hele goede dual optical muis die geschikt is voor gamen in FPS.

De search leverde niks op.... alleen die ene met de problemen van de Dual optical van Logitech.

Welke raden jullie me aan?

A.u.b. GEEN Razorboom slang........ die krengen vind ik niet mooi. En er schenen veel problemen mee te zijn.

Heb hier eens rondgeneusd naar de dual optical muis en kwam op de Dual optical van Logitech uit.
Hier heeft toevallig een dezelfde muis van de baas gelegen om te testen. Met vijf knoppen ofzo.. Dat is wel gaaf! Lekker met de thumb knop de bom 'binden' in CS.... })

Dit lijkt me wel wat, maar gaat die muis dan niet verspringen of rare dingen doen zoals hier beschreven werd?

Thuis heb ik een Microschoft optical muis, maar wil een betere, omdat die muis die ik nu heb, steeds rare dingen gaat doen (Sensitivity staat ineens heel laag in CS, battlefield, etc.). Als ik een ram op dat ding geef, dan is het weer goed.
Dat wil dus niet zeggen dat de lens vuil is, want hij is juist heel schoon.
Elk oppervlak geprobeerd (ander kleur muismatten etc). :?

Heb deze muis een jaartje en in het begin had ik deze problemen nooit. Maar komt steeds vaker voor de laatste tijd............. 8)7

Begint ie brak te worden?

Verwijderd

de logitech mx500 (met draad)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 16:06:
de logitech mx500 (met draad)
yup, dat is hem, voor gamen is de mx500 beter, omdat hij wat lichter is. Toch heb ik lekker de mx700, is tenminste draadloos, en veel mooier (zilver-zwart) past beter bij me CM :o

Ik bedoel dus beter in tegenstelling tot de 700, maar hij is ook beter dan de dual optical...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 16:09 ]

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
IK heb zelf de Logitech MouseMan Dual Optical en heb er nooit problemen mee, in het begin moest ik wel wennen in Games vooral omdat ie een heel andere feel heeft dan mijn oude Logitech Pilot Wheel Mouse +, maar na een tijdje wen je eraan en dan begin je ineens heel goed te worden in Games etc. ;)

Voor de mensen die niet weten hoe de muis eruit ziet :

Afbeeldingslocatie: http://www.thetechzone.com/db_images/id136_images/main_image.jpg

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
MX500 of MX700 HAngt er een Btje vanaf of je geen draadje wilt, voor de rest verschillenze niks van elkaar afgezien dus draadje en gewicht. Ik heb zelf de MX700 en ben zeer te spreken. Met de nieuwste mouseware die gister is gereleased werken ook al je knoppen in games. Precisie is prima. Ik raad 1 van de twee je aan.

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
ik heb eerst een Dual optical gehad van Logitech maar die deed op het laast zeer aan de hand heel vaag, nu heb ik maar een Logitech MX 300 gehaald en ben er erg tevreden over.

dus ik raad je een mx300 zeker aan :)

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ikzelf heb ook de dual optical en werkt perfect nooit haperingen enz. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Kheb zelf de MX-700 en dies heel fijn. Lekker snel en precies.

Systeem | Strava

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb de Dual Optical, topding, werkt erg goed, hapert niet etc.
Tip: bind iets handigers dan 'de bom' aan je vijfde muisknop, de bom gebruik je bijna nooit in vergelijking tot bv 'walken' (wat ik dus gebind heb).

Verwijderd

hmm boomslang is helemaal uit de gratie?
Hier inderdaad ook laatst zo'n dual optical in gebruik genomen.. lekker muisje

Verwijderd

Ik heb een MS Intelli explorer optical ofzo! Als je grote poten hebt, zoals ik, is die zeer handig! Met die kleine muizen kreeg ik altijd kramp in mijn vingers na een uurtje counter-strike...

Verwijderd

Vraagje voor de analytische tweaker--> Hoe komt het dat pas de laatste tijd muizen ergonomisch gevormd zijn, ik bedoel dus de laatste logitech's en MS zijn allemaal super groot, en je kan je hand er zo lekker overheen leggen. Een jaartje geleden had je alleen nog maar van die platte pilots enzo.

Terwijl de mensenhand al eeuwen hetzelfde is... :?

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06-2025
Die kromme van microsoft was toch de eerste ergonomische, zo rond 1995!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, je kunt een paar dingen doen: reviews gaan lezen (is wel makkelijk, maar geeft geeft geen uitsluitsel), of naar een winkel gaan en de muizen daar uitproberen.
En bij dat laatste weet je in ieder geval zeker dat je muis in ieder geval makkelijk vasthoud enzo.

Combinatie van beiden is natuurlijk nog beter :)

En verder is dit natuurlijk allemaal heel subjectief, want wat de een goed vind, vind de ander juist waardeloos.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.