Toon posts:

Windows'98 opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een pc met windows 98 daarop geinstalleerd, nu is het volgende het geval als ik die pc wil opstarten krijg ik gelijk windows update en laadt hij geen startbalk en desktop, wanneer ik windows update annuleer, hangt mijn computer. Als ik windows update uitvoer zegt ie dat de onderdelen al zijn geinstalleer, als ik deze opnieuw installeer, kom ik uiteindelijk na opnieuw opstarten weer bij windows update.

Nu kan ik via dos en C:\windows\win wel in windows komen, maar als ik dan opnieuw opstart heb ik hetzelfde probleem.

Weet iemand misschien een oplossing voor mijn probleem?

Verwijderd

Bedoel je de Windows update via internet?

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten wordt gelijk windows update opgestart, komt niet via internet, want zodra er geen netwerkkabel in zit doet hij nog windows update

Verwijderd

Opstarten in veilige modus en dan auto update uitschakelen?

Verwijderd

Ik snap het niet helemaal. Windows update loopt via IE. Dus na het opstarten wordt direct IE opgestart en de site van windows update geopend?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 15:50:
Opstarten in veilige modus en dan auto update uitschakelen?
Auto-update start volgens mij pas nadat de taakbalk e.d. zijn gestart. Dat is hier niet het geval.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bij het opstarten normaal en in veilige modus windows update, hij gaat al beginnen met de setup , dus niet via internet, 't zou kunnen dat het dan ergens op de schijf staat, maar dan zou ik niet weten naar wat ik moet zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee meer?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zult wel een keer een setup willen hebben draaien die (per ongeluk) afgebroken is? Probeer de setup eens af te maken, wil nog wel eens helpen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07-2025

juroz1980

Flex

Ik ben het met eagle eens!!!! ga anders even met: start, run, msconfig. en kijk of er iets dergelijks met windows opstart

Verwijderd

Topicstarter
setup is al meerdere keren afgerond en in msconfig is niks ongewoons te vinden, weet niet of misschien iets in regedit kan doen, of welk bestand windows update gebruikt als al gedownload is?

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:29

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Je kunt ook een Setup over de bestaande windows heen halen. Missende links etc binnen windows wordt daar vaak mee opgelost met behoud van je windows instellingen en software.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1